E viisumihakemuksessa kysytään maita missä olen viimeisen 10 vuoden aikana käynyt. Eri infoo olen lukenut joten kysäsen täällä😊 sain juuri uuden passin missä ei ole leimoja. Olen kyllä käynyt thaimaassa ja intiassa edellisellä passilla missä leimat siis näkyvät. Laitanko kuitenkin siihen kohtaan nämä maat ?
Maat joissa käynyt
5
75
Vastaukset
- Goan.keisari
Mä kirjoitan siihen kohtaan aina "all countries"
- Intiamielessäin
Ei todellakkaan oo niin tarkkaa. Tuskin katsovat leimoja. Mulla aina unohtunu joku joukosta, miten milloinkin oon muistanu. Ja nykyään Euroopssta ei leimoja ees saa vaikka olisit käynytkin. Tarkempia lähetystössä ovat esim ootko käyny Pakistanissa tai Sri Lankassa.
- taasmennäänhelmikuussa
No. Minä luettelen kaikki maat joissa olen käynyt 10 vuoden sisään. Kyseessä virallinen papru, joissa loppuklausuuleissa muistutetaan, että virheellisen tiedon antaminen saattaa estää viisumin saannin. Niin. Joku sanoo, että ei ne niitä niin tarkkaan katso. Ei varmaan katsokaan, mutta mitäs sitten kun katsovatkin?
- JackTheBag
Oon itsekkin laittanut kaikki maat missä käynyt. Myös viro ja ruotsi. Vaikka näillärajoilla kukaan ei nykyään mitään enään kysele. Jos joskus sattuu juurikin niin että kysellään tarkemmin niin ompahan ilmoittanut oikein.
- Kotiutunut
Ei tarvii laittaa mitään,ainakin meillä oli hakemuksessa vapaaehtoinen ja hyvin päästii maahan.Kyselevät vaan hotellin osoitetta ja onko ennen käynyt Intiassa.Otetaan valokuva ja sormenjäljet ja leimapassiin,hyvin yksinkertaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214