Olisiko oikein lisätä maahanmuuttajien määrää Järvenpäähän. Järvenpää on kehyskunta, vai ?
Mielenilmaisu
6
75
Vastaukset
- OulunMatumiehet
Me olemme jo matkalla sinne..
- turvatonmaa
Eiköhän nyt olisi vaan kaikkien etu, että kiintiöpakolaisuus lopetetaan, kuten isänmaan ystävä perussuomalaiset ehdottaa, apua viedään itse paikan pälle ja vain työperäinen itsenäinen siirtolaisuus sallitaan !
- Varokaa
Ainakin on tullut lompakkovaras
https://www.como.fi/uutiset/poliisi-etsii-tata-miesta-pienikokoinen-tummaihoinen-lahestyy-vanhuksia-lapun-kanssa/ - Keravalainen_miettii
Eikö Saturdahin sikailut riitä, lisää pitää haalia ehdoin tahdoin? Koskaan ei opita..
- kiintiöpakolaisuusseis
Vain työperäinen maahanmuutto hyväksytyksi ja silloinkin tarveharkinnalla. Meillä on kyllä omiakin koulutettuja nuoria!
- miettikääpäite
Niin, oon tässä itekin kauhistellut, mitä haittamaahanmuutto on saanut aikaan. Onneksi mulla ei oo enää tytöt niin pieniä. Miten tämä kaikki ylipäätään sallittiin ! Päästettiin tuhansittain paperittomia maan alle. Eikä edes kanneta mitään vastuuta. Onneksi on olemassa perussuomalaiset, jotka ainoana puolueena ajaa Suomen ja suomalaisten asiaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467605
- 334193
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons602534- 542388
- 512358
- 402329
- 162276