Tahmeista tahmein joogamatto

Pitävä_joogamatto

Hakusessa laadukas, PITÄVÄ joogamatto. Hintaa saa olla kunhan tulee laadusta eikä niinkään merkistä.

8

4336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläväolento

No itsellä ratkaisu oli Manduka Prolite- matto. Maksaa, mutta on niin pirun hyvä että. Raskas kylläkin, joten kanniskeluun ei ehkä paras. Mandukalta ehkä joku toinen kevyempi siihen. Mutta pito erinomainen ja laadukas. Olisiko valmistaja antanut vielä elinikäisen takuunkin?

• Joogamatosta_pitävä

Pisteet myös Mandukan matoille. Munkin mielestä ne valmistetaan kestämään tyyliin koko eliniän. Pitää tosi hyvin. Mandukan mattoja on käytössä myös studiolla, jolla yleensä käyn ja sieltä sainkin suosituksen et kannattaa hankkia Mandukan joogamatto. Ihan paras! Hankin oman täältä: https://www.treenikamat.fi/fi/tuoteryhma/manduka

• karvatkiinnimatossa

Kannattaa levittää maton päälle kärpäspaperia tulee ihan uskomaton pito.

• Anonyymi

Kun gurulta lohkeaa lasti niin kyllä on nihkee matto...ja olo

• Anonyymi

https://omyoga.fi/tuote/joogamatto-ecopro-100-luonnonkumia/ Olin ostanut jo yhden maton, joka valitettavasti luisti. Sitten löysin tämän ecopro 100% luonnonkumisen maton. Hinta erittäin edullinen suhteessa ominaisuuksiin. Lisäksi ei niin raskas kuin mandukat. Kuljen julkisilla, niin en voi kanniskella mitään 4 kg mattoa. Ainoa miinus 100% luonnonkumisessa on hienoinen kumin tuoksu. Mutta en koe, että se haittaa, kun matto on muuten niin täydellinen. En usko, että esim. muut joogaajat haistavat mitään. :)

• Anonyymi

Mulla on niin tahmea joogamatto että kun keväällä joogasin sen kanssa niin vieläkin matto on jalkapohjissa kiinni.

• Anonyymi

Täysluonnonkumi-jooga- ja jumppamatto, niitä Suomeen ja edullisesti myyntiin, kiitos.

• Anonyymi

Edullinen tarkoittaa n. 20€ korkeintaan, ei 50€.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7555
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40