femoston 2/10 väärin syödyt hormonit

Mummuli67

onko kenellekään käynyt niin, että oletkin aloittanut vahingossa syömään "väärästä rivistä" femostonia. Tässä on 2 viikkoa estrogeeniä ja 2 viikkoa keltarauhashormonia.
Itse tuli syötyä vahingossa 4 viikkoa sitä valkoista tablettia ja nyt alkoi sitten vuodot.
Terveskeskuksesta ei saa mitään apua, koska he eivät ole sitä resetiä antaneet...
Onkohan nyt sitten hormoonit sekaisin...olen aloittanut vasta 3 kk sitten ja 4 kuukauden aloitin väärin.
Pitääkö olla huolissaas..onko kenelläkään kokemusta asiasta.

4

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apua.löytyy

Kannattaa kysyä apteekista neuvoa. Osaavat usein neuvoa erikoisissakin tilanteissa.

P.S. Eivät ainakaan vastaa, kuten ehkä terveyskeskus, että "emme voi auttaa kun emme lääkettä ole määränneet"...

• eioleketään

Miten ihmeessä noita voi väärin ottaa kun puolet ovat punaisia ja puolet valkoisia siinä kuukauden liuskassa.

Miten tyhmän ihmisen pitää olla että valkoisia pillereitä vain valitsee neljä viikkoa.

Etkö osaa käyttöohjeita edes lukea? Pakkauksessa on käyttöohjeet.

Anna vuotaa äläkä mene paniikkiin. Tuskin siihen kuolet. Soita hätänumeroon jos kuiviin vuodat tai meinaa kuolla.

• pilaatehdäjust

Olikohan tuo pilaa. Jotenkin tuntui herjalta. Kukaan mummeli ei noita enään tarvitse vaan voisi kuolla jo pois rasittamasta yhteiskuntaa turhana pummina ja elättinä.

Väärin noita ei kykene kukaan syömään muuta kuin joku muistisairas ja niille niitä ei varmasti määrätä.

Olen 66 syntynyt enkä ole mummo vaan vanha ämmä korkeintaan jota voi pilkata.

Meitä tämän ikäisiäkin jo pilkataan ettei tarvita tässä yhteiskunnassa. Olen kokenut sen että olen kuin roskaa.

On mennyt ihan sairaaksi nuoruuden ja kauneuden palvonnaksi niin ettei edes keski iän ylittänyt nainen ole mitään mutta joku vanha äijä on tärkeä yhteiskunnalle.

• Anonyymi

<Miten ihmeessä noita voi väärin ottaa kun puolet ovat punaisia ja puolet valkoisia <siinä kuukauden liuskassa.

Uusihan aloitetaan kun vanha syöty tyhjäksi. No kun liuska on tyhjä, eikä siinä ole ainuttakaan tablettia - niin ei se kerro minkävärisiä oli viimeksi syödyt pillerit. Eli erehtyminen on kyllä täysin mahdollista, varsinkin jos tuoteen käyttö vielä aika uutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5770
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5263
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2984
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2434
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      36
      1922
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1624
    Aihe