Vuokrafirma ottaa yhteyttä olemattomasta työpaikasta

Kusetettu-kö

Onko sattunut vastaavaa?
Vuokrafirma otti yhteyttä, haastatteli ja kertoi hänellä olevan juuri minulle sopiva työpaikka tiedossa ja työnantaja on salaisuus.
Työpaikan kuvaus sopii erittäin hyvin erääseen yritykseen, joilla on ollut puoli vuotya sitten vastaava työpaikka auki, mutta ovat yrittäjän (joka on tuttavani) mukaan löytäneet jo sopivat henkilöt.

Minulle työnhakijana annettiin annettiin selkeästi ymmärtää, että paikka on haussa, hiljaisessa sellaisessa.

Asumme niin pienellä paikkakunnalla, ettei yrittäjiä ole muita vaihtoehtoja ja alan osaajia ei varmastikkaan montaa.

Olisiko nyt kyseessä sellainen, että vuokrafirma epätoivoisesti kalastaa toimeksiantoja vanhoihin hakuihin perustuen?

Vuokrafirman edustaja ei vastaa suoraan kysymyksiini. Nyt ei myöskään piheluihini.

1

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakennustyöntekijä

Vuokrafirmat kerää työntekijätietoja vastasuuden varalle,soittelevat ja kaupittelevat työntekijöitä yrityksille sitten kun löytävät töitä alkavat käydä tietojaan läpi,kun löytävät halvimman minkä kehtaa lähettää tarjolle niin tätä sitten tarjotaan tilaajalle.Olen usean vuokraajan listalla ja välillä ollaan yhteydessä johonkin työpaikkaan liittyen ,yritän pitää itseni kohdalla edes jonkinlaista palkkatasoa yllä joten kaikki hommat ei toteudu.Eräskin työ meni ensiksi ohi mutta pyydettiinkin uudestaan,menin töihin ja korjasin ensimmäisen viikon edellisen kaverin töitä joka oli vaan yhtäkkiä häipynyt johonkin vaan.Aika sekasta touhua mutta näin se vaan menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7585
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      58
      2494
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      50