Ei tarvitse arastella vaikka vaivihkaa harrastaakin rukkausta. Olen varovasti rukannut kahta kelloani joissa molemmissa on ETAn helposti säädettävät 2824-2 ja 2893-2 koneistot. Tällä hetkellä tarkin mekaaninen kelloni (Certina DS Diver, ETA 2824-2) käy -0,5 SPV ja Steinhartin GMT 2893-2 koneistolla suunnileen 2 SPV. Vertailun vuoksi Tudorin BBC hienolla Breitling/Tudor koneistolla noin 2-3 SPV, eikä sitä voi itse mennä rukkaamaan.
Rukkaaminen tuottaa tyydytystä
15
216
Vastaukset
- Anonyymi
Luin otsikon ehkä väärin :)
- Anonyymi
Tämä on kellopalsta, ole tarkkana äläkä tuo tuhmia ajatuksia mukanasi keskusteluun.
Rukkaaminen on mukava harrastus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kellopalsta, ole tarkkana äläkä tuo tuhmia ajatuksia mukanasi keskusteluun.
Rukkaaminen on mukava harrastus.Runkkaaminen tuo enemmän iloa :)
- Anonyymi
"viilaten ja höyläten muhin aamuun asti aina" tai jotain sinne päin
- Anonyymi
Saa paremmin unta kun rukkaa ennen nukkumaanmenoa. Mieli on tyyni ja rauhallinen.
- Anonyymi
Rukkaseen kun rukkaa ni se se vasta höpöä tekee
- Anonyymi
Oon kuullut, että Rolexi on tarkka kello. Siinä voi sitten rukatessa mitata oman laukeamisnopeuden....
- Anonyymi
On tarkkaa rynkytystä. Hienoa työtä !
- Anonyymi
Sulla taitaa olla tylsää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa olla tylsää?
Huumorii vaan lasketaan ku on niin maukas aihe 🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kellon käynnin säätämisestä huumoria, no kukin tavallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kellon käynnin säätämisestä huumoria, no kukin tavallaan.
Et taida ymmärtää huumoria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida ymmärtää huumoria?
Huumoria ymmärrän kyllä, oikein hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko maistanut?
- Anonyymi
Silti muutaman kympin Casio on tuhat kertaa parempi kello.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689