Kuka on tilannut näytteet 10€. Nyt tililtäni on tehty katevaraus 300€. Kuoletin kortin. Tosin jos rahat lähtee tililtäni teen rikosilmoituksen. Onko jollain kokemuksia asiasta?
RetinolLift
3
92
Vastaukset
- Inskuli
Sama juttu, näytetuotteen luulin ostavani 5 eurolla, nyt luottokorttia olikin veloitettu 150 euroa. Laitoin firmaan s. postia ja vastaus oli että tuote olisi pitänyt palauttaa 10 pv:n sisällä.
- Inskuli
Tarkemmin kun asiaa tutkin niin löysin kohdan jossa näitä tuotteita tullaan lähettämään kuukausittain ja hinta ei ihan halpa, eli tulevat veloittamaan jatkossakin. Laitoin yritykseen s. postia, että en halua heiltä mitään ja lisäksi heidän nettisivuilleen kun kirjauduin niin siellähän se oli että tulen jatkossakin saamaan tuotteita, eli peruin sen myös tuota kautta. Aika ovelaa toimintaa.
- Sanne
Mulla kävi sama juttu,tilasin 11€ paketti ja nyt kuukausi myöhemmin hävis 294,94 tililtä....tein tänään rikosilmoituksen.
Ja polisi sanoi että jos olen ainut,en varmaan saa rahat takaisin...mutta jos muille on käynny samaa niin voi olla että saa.
Niin tehkää rikosilmoitus nyt vaan kaikki jolle näin on käynny,ja tappakaa vanha tilinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441