Minulla oli siis kuukautiset n. 3 viikkoa sitten, aloitin samalla e-pillerit. Kun kuukautiset olivat loppuneet, n. 5 päivän päästä alkoi runsas verinen vuoto joka muistuttaa kuukautisia. Sitä on nyt kestänyt jo 8 päivää. Minulla oli jo ennen e-pillereitä aamupahoinvointia yms. Luulen nyt että olinkin raskaana (korkeintaan 3:lla viikolla), (en ole käyttänyt ehkäisyä miesystäväni kanssa) ja sain e-pillereiden hormonien takia keskenmenon. Onko tämä yleistä ja pitäisikö minun kertoa miesystävälleni? Pitäisikö minun olla hysteerinen että mahdollinen lapseni on kuollut vai onko tämä siis ihan normaalia?
Sain keskenmenon?
ihmeissään
1
79
Vastaukset
- terveystärkein
Ei tarvi olla hysteerinen. Itse kävisin erikoisen vuodon takia kaiken varalta gynekologilla, ihan vaan siksi kun tuo ylimääräinen vuoto voi johtua niin monesta asiasta. Siis kävisin tarkistuttamassa että kaikki on kunnossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427215
- 324028
- 543523
- 423030
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482216- 412193
- 452169