Näiden kaikkien "huono ohjaus"-viestien pilaaman palstan keskustelu voisi palata joskus raiteilleen, jos kirjoiteltaisiin omasta kokemuksesta. Ne, jotka eivät ole ajaneet vähintään puolta vuotta Suzukilla itse, voivat laittaa linkkejä ja huhupuheita.
Yritän tässä samalla keksiä, kuka myy mitä näillä vatkausjutuilla...
Mene ja testaa
8
102
Vastaukset
- juzuki
Kyseessä on kahtalainen joukko: Nuoret vatkaajakundit joita se vatkaaminen vatkatuttaa koko ajan ja sitten nämä kilpailevan to-kirjaimella alkavan merkin myyjät. Molemmilla omat kiihkonsa ja motiivinsa joita en viitsi ryhtyä enempää tonkimaan.
- Vemputtaaurista
Vitaran ohjaus on perin onneton ja sutsukimiesten höpistely sitä ei ainakaan paranna.
- jännetuppitulehdus
Ei ole ajajan auto. ei mulla muuta. Tulkaa sieltä maalta tänne baanalle kokeileen.
Kävin koeajamassa uuden automaatti Vitaran 1.4 koneella .Todella mukavan tuntuinen auto ja kaikin puolin positiivinen kokemus. Saattaa olla minun seuraava auto.
- Vatkuli
Mimmoinen ohjaus oli?
Ohjaus oli hyvä ja muutenkin auto oli jämäkän tuntuinen, sekä hyvin varusteltu. Mottorissa tehoja ihan tarpeeksi pikku maasturiin, ei todellakaan laiska.
- Görkynköljgyn
Vähän se pomppii urista ja poukkoilee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371