Erosin tuossa jokunen kuukausi sitten. Aluksi eron jälkeen sain viesteillä ns. "Mixed signals" viestejä joissa puhuttiin "Missä on mun Pekka, joka..." ja sitten minua sanottiin söpöksi jne. Näin hänet sitten tällä viikolla kasvotusten ensimmäistä kertaa eron jälkeen ja sitten hän flirttaili minulle aktiivisesti ja päätin edetä niin pitkälle, että suukottelimme. Hän esim. Oli minussa fyysisesti kiinni. Itsehän siis haluisin tämän takaisin yhteeni. Hän halusi itse suukkoja. Sitten kysyin uudelleen yrittämisestä ja hän lupasi miettiä, mutta ei lupaa mitään. Pari tuntia näkemisemme jälkeen hän laittoi viestin, että haluaa olla vain kaveri. Mitä ihmettä oikein tässä nyt tapahtuu? Itse siis (toistaiseksi) haluaisin hänet takaisin. Ero oli muutenkin hänen päätös.
Nainen lähettää ristiriitaisia merkkejä!
anonyymi_o6s
1
97
Vastaukset
- savun.hälvettyä
nainen lähettää ristiriitaisia savumerkkejä mutta miehet odottavat jo elektronisia signaaleja ja savu tarkoittaa yleensä että jotain on pahasti vialla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407