Kerran ostin miehelleni ja minulle sähköhammasharjat. Kauppa lupasi hintojensa olevan muiden kauppojen hintoja alhaisemmat. Ei tainnut kestää edes viikoa, kun postista tuli mainos, jossa oli juuri samat hammasharjat myynnissä jossain toisessa kaupassa ja vielä halvempaan hintaan.
Pari viikkoa sitten ostin pojalleni uimahousut, kun ne olivat tarjouksessa. Kuvittelin tehneeni hyvät kaupat, kunnes seuraavana päivänä sähköpostiin tuli ilmoitus, että tuotteiden hintoja on alennettu entisestään. Olin vieläpä kyseisen kaupan etuasiakas, minkä takia tuollaisesta ei voi ilmoittaa etukäteen.
Olen myöskin etsinyt pitkään hyväkuntoista ja halpaa käytettyä turvaustuinta. Hinnat olivat kuitenkin niin suolaisia ja istuimet niin huonokuntoisia, että mietin ostavani melkein samalla hinnalla uuden turvaistuimen. Tilasin
eilen sitten uuden turvaistuimen ja tänään huomasin facebookissa ilmoituksen hyväkuntoisesta ja todella halvasta turvaistuimesta kohtuullisen ajomatkan päässä. Sentään se tilaamani turvaustuin on hienompi, vaikka onkin monta kertaa kalliimpi.
Murphyn laki
Epäonninen
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256