Ystävänpäivät ovat minulle yhtä tyhjän kanssa. En muista, että minua olisi muistettu koskaan ystävänpäivänä, vaan olen ollut ne yleensä aina yksin, kuten kaikki juhlapyhätkin joulua myöten. Tosin sellainen erityinen muisto on ylä-aste ajoilta vuodelta 1993, kun tyttöystävä laittoi ystävänpäivänä välit poikki, ja laittoi vielä kaverinsa ilmoittamaan tästä.
Omaisia ei käytännössä ole, eikä minulla ole omaa perhettä. Ruma en ole, harrastan myös liikuntaa, mutta en ilmeisesti muuten tarpeeksi rikas ja "tasokas", että kelpaisi kenenkään pidempiaikaiseksi kumppaniksi. Meitä yksin eläviä ei hirveästi piristä nämä ystävänpäivät. Ja eikös ystäviä pitäisi muistaa joka päivä, eikä kerran vuodessa?
Ystävänpäivät
Stooge
0
102
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429