Vaan missä ovat kielillä puhuvat miehet? Sellainen havainto on paikallisseurakunnasani eikä taida olla ainutlaatuista. Naiset säätää ja häärää, kokkaavat ,puunaavat, puhuvat kielillä ja profetoivat. Tekevät päätökset. Ja yksikään mies ei kielillä.
Naiskielilläpuhujat
21
<50
Vastaukset
- KuhavaaSanon
Missä asut? Kyllä täällä naiset häärää ja kokkaa sekä järjestää että vetää tapahtumia paimenen luvalla.
Aloittajalta on tullut ajatuskatko. Jumala on hyvä, ja aivan varmasti antaa Henkensä kaikille kaipaaville, myös miehille. Täyttä valhetta on kirjoituksesi. Mistähän johtuu naisten maalaminen, siis make, jopa aivan johtavissa asemissa olevilla? Ovat kuin mannekiineja. Otetaan mallia Amerikoista. Suuresti ihmettelen.
- DoctorT
Srkssa ei Sanan mukaan ole kielilläpuhujan tehtävää!! Paavali kehoittaa oleman hiljaa, ellei ole puhumiselle selittäjää!
Naiskalkattajat ovat näitä seurakuntia ja niiden järjestystä sotkevia, sielullisia, kaikenkarvaisten opintuulien ja harhaopettajien viskelemiä naisparkoja.
Terveet profeetat on kivitetty hiljaisiksi ja nämä miehet, löppähousuvanhimmat, akat ovat huutanet heidät halvaantuneeseen tilaan.
Eräässä länsisuomalaisessa srkssa viime keväänä. Päivätilaisuuden jälkeen naiset pistivät pystypalaverin ja miehiä siihen mukaan. Eräs huutaa: ellei seuraavassa vuosikokouksessa meitä naisia valita vanhimmistoon, viemme asian käräjille!!!
Siinä on kielilläpuhujan esimerkki, itsensäkorottaja ja harhaanmennyt!
Semmosta on meno siionissa!- ettätällaista
Aivan samaa mieltä.Akat hyppii lippujen kanssa,laulavat ja profetoivat sielullisia sanomia.Jos joku mies pääsee mikin taakse,puhe on naismaista pihinää.Kerran yhdessä kokouksessa oli kuin kilpatanssit,kuka nainen tanssii seksikkäämmin.Ja suomipojat istuivat hiljaa hartiat lytyssä.
- uskon_kilpi
DoctorT, muuten oletko huomannut, että kommenttisi RHB: stä on päässyt Rv:n sivuille?
Sanan mukaan kokouksessa pitää puhua Jumalalle. Jumalalle puhuminen on Sana mukaan kokouksessa sallittu. "mutta jos ei ole selittäjää, niin olkoot vaiti seurakunnassa ja puhukoot itselleen ja Jumalalle". siis ei ole tarkoitettu, että joku puhuu ns. puhujapöntöstä kieliilä eikä kukaan selitä. Mutta kokousta häiritsemättä voi puhua Jumalalle.
Jos ja kun minä puhun Jumalalle, niin mitä se muille kuuluu? - Kysymys15
Nämä lipunheiluttaja/tanssija naiset haluavat tulla puhujakorokkeelle esittelemään avujaan. Heille ei käy tanssia salin takaosassa. Heille ei pidä antaa lupaa tanssia missään! Raamatussa on kyllä karkelointia, mutta se on sponttaanista. Nämä Suomen tanssiat tekevät tanssipuvut ja liput, harjoittelevat ja sitten tulevat esiintymään!
- 05VALKOInen
Olin eilen metsätöissä. Välillä siellä puhuin kielillä 200 desipelillä. Tätä en missään nimessä tee srk:n kokouksessa. Puhun kyllä kielillä sielläkin, mutta en häiritse muiden keskittymistä. Tästähän Paavali puhuu. Aloittaja on varmaan ollut puoli nukuksissa kirjoittaessaan paljon väärin.
- jaJumalakuulee
Silloin kun kaasupohjassa partnerilla painaa on hyvä puhua kielillä yhtaikaa !
ei kukaan mielensäpahottaja tule jupisemaan eikä kokous häiriinny aamen.
- HyvänVaiPahanPalvelija
Aloittaja. Asiasi on vakava ja vaatii heti puuttumista asiaan!
Jos olet mies, tee kirjallinen ilmoitus Pyhälle Hengelle. Jos taas olet nainen, käytä lahjaksi saamaasi pikaviestintää ja kerro tämä kielillä Hänelle. Näin, tässä asiassa ulkopuolisena, en osaa muuta neuvoa antaa.
Mitä taas itse "arvaisin" asiasta, on, että akat teidän seurakunnassanne ovat haalineet itselleen aseman, joka ei heille kuulu. On hyvää ja kaunista siivota ja leipoa, pitää pyhäkoulua, rukoilla jne, mutta seurakunnan johtajiksi ei ainakaan Jeesus Itse ole heitä valinnut. Varmasti ei ole. Raamattu ei tunne naispappeutta, sellaisia noita-akkoja ei Raamatun JHWH:n edessä ole koskaan pyörinyt.
Tällainen olisi vastoin Jumalan omaa, pyhää sanaa. Eikä tavja-halosilta kysytä.
Nyt järjestys siihen taloon! Mutta myös tossun alla olevien, seurakuntanne miesten tulee ryhdistäytyä, eikä (helluntailaisten tapaan) mahd. vain laskea leikkiä asiasta. Kyse ei ole vitsistä vaan Jumalan sanasta.
Teidän eteenne on nyt asetettu hyvä ja paha, oikea ja väärä. Tehkää NYT valintanne ja kantakaa valinnastanne myös vastuu, älkääkä löpöttäkö, kuin eksyksissä olevat pikkulapset. Aikuiset ihmiset ja miehet! (Itse muuten, joka tätä kirjoitan, olen nainen, jolle Jumala loi selkärangan, joskin se on elämässäni myös moneen kertaan katkottukin. Kristitty nainen kyllä, mutten nk. "naispappi"!)
Vaikkakaan kielilläpuhe ja muut armolahjat eivät käsittääkseni ole varsinainen pelastuksen mittapuu, - vaan yksin Jeesuksen vaikuttama usko, - kyllä seurakunnan vanhimmistoon kuuluvilta voisi tällaista (armolahjojen omaamista) odottaa, jopa edellyttää. Nimenomaan aitoja PH:n armolahjoja, ei niitä omatekoisia ja / tai okkultistisia noitavoimia, joita nykyisissä uudestisyntymättömien ei-uskovien helluntaiseurakunnissa saattaa myös tavata.
Joskin Kristuksen seurakunta onkin myös ei-uskovia / ei-uudestisyntymättömiä varten, niin tätäkin ainoastaan evankeliumin näkökulmasta: jotta he kääntyisivät, tekisivät parannuksen ja pelastuisivat.
Helluntaiseurakuntaan kuuluminen ja uskovien seassa, Jumalan työlle vahingon aiheuttaminen, ei heitä suinkaan pelasta, vaan Jeesuksen ja apostolien omien sanojen mukaan: tuottaa heille sitäkin suuremman tuomion!
Eräät Helluntaiherätyksen luopiosaarnaajat, oman kunnianhimonsa ja rahan vuoksi, halusivat luoda ennen elävästä herätysliikkeestä penseän "kirkkokunnan". Kokonaisesta, yli 50 000:sta uudestisyntyneiden elävästä herätysliikkeestä! Ei tuottanut heille riittävästi rahaa!
Vahinko on jo aiheutettu, kuten myös mm. laulussa Elämän valttikortit sanotaan:
"Oli elämän valttikortit mulla kerran kourassain, oli avoinna kaikki portit ja ne suljin takanain."
"Nyt ei katumus enää auta, sillä mitään nyt korjata ei..."
Heidän tuli tietää, mitä aivan yhteiskunnallisia vaatimuksia tullaan kirkottuneelta yhteisöltä vaatimaan. Kirkko-sana sinänsä löytyy Raamatusta eli on raamatullinen, mutta nyky-Suomessa, virallisena terminä nk. "kirkko", esim. ei enää voi olla vain seurakuntalaisten itse päättelemien "uskovien" seurakunta, vaan jumalattoman, ateistisen maailman politiikka tulee, etenkin "demokratian" nimissä vaatimaan asioita, joita uskovat eivät voi hyväksyä. Esim. juuri sen, ettei seurakuntaa saa pitää yksin "joidenkin muka uskovien" seurakuntana (rasismia!). Naispappeus-kielto: rasismia! Kaikki "muka-Jumalan-sanan-mukainen" jaottelu: rasismia! Ateisteillakin tulee olla oikeutensa kirkossa!
Mutta jos vastaavasti esim. joku kokoomuslainen pyrkisi Kommunistisen puolueen johtajaksi: "Riistäjä! Porvari! Ampukaa!" Laki ei Suomi-demokratiassa ole kaikille sama ja johdonmukainen. Demokratian väärinkäyttäjät häpäisivät ja tuhosivat demokratian.
Luuk. 16:13
Ei kukaan palvelija voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa." Mammona=kaikki lihallinen, maailmallinen.
2.Kor. 6:14-18
14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".
Jakeet 17 ja 18 osoittavat, että mm. vastoin tätä Jumalan sanaa toimivat, vaikka kuinkakin uskonnolliset ihmiset (jopa hellareiden Ison Kirjan käyneet!), Jumala Itse kieltää! He eivät, Jumalan omien sanojen mukaan, ole Hänen poikiaan ja tyttäriään!
Nimitys "Iso Kirja" viittaa ja tarkoittaa Raamattua. Kehtaavatkin!
*- HyvänVaiPahanPalvelija
En tiedä, sainkos mieleeni profetian, mutta lukiessani tuota tekstiäni, tuli ajatuksiini ikäänkuin sana, että tämä ent. Helluntaiherätyksen tuhotyö olisikin, omista syistään, ollut Jumalan Itsensä vaikuttama. Ei Hän, Herra, ole teitä, aidot uskovat hylännyt!
Koska entiseen herätysliikkeeseen oli pesiytynyt jo paljon vierasta, sinne kuulumatonta ainesta, niin Jumala teki tämän, jotta jako olisi selkeä: jumalattomat seuraisivat omia paimeniaan, mutta se pieni, uskovien joukko sitäkin enemmän Tulella koeteltaisiin ja puhdistettaisiin.
Muistakaa vertaus jyvistä ja akanoista ja kuinka niitä rajusti viskimellä erotetaan. Tätä on jo tapahtunut ja tapahtuu nyt Helluntaiherätyksessä!
Eli, herätysliikeläiset: älkää itkekö, sillä teidät on koeteltu ja te olette pitäneet Jumalan sanasta kiinni. Jumala johtaa teitä, kuin aikoinaan Mooseksen kautta, kohti tulevaa maata, uutta, pientä, mutta aitoa uskovien yhteisöä. Mutta älkää enää suostuko kuuntelemaan vieraiden paimenien ääniä, astuko ansoihin, kantamaan vierasta iestä.
Muistetaan muinaisia, alkuseurakunnan ajan, Rooman kristittyjä katakombeissaan: myös siellä oli petturinsa, mutta myös Herran Henki suojelemassa.
- ettäsellaistaseon
Tulipahan mieleeni erä naisjoukko joka maata kiertää, siellä ei profetioista ole pulaa eikä muustakaan opettamisesta, pari kertaa jaksoin, se riitti.
- hirviöitä
Suomen naiset ovat noitanaisia.Keski-ikäiset ovat pahimpia,kun se kuvitelma omasta itsestään on täysin vääristynyt.Minulla on yli 60 vuotias "ystävä"joka eilen muka tunnusti syntejään,miten kiima on minun mieheeni ja on kaikkia muita parempi.Naama on kuin kuivunut rusina,suuvärkki niinkuin noidalla.
- LupaValitaYstävänsä
No, emme me kaikki ole tuollaisia. Mutta vasemmistolainen yhteiskuntamme luo tarkoituksella tiettyä mielikuvaa muka "suomalaisista", nostaen tietynlaisia, halpoja naisia ja muka nais-esikuvia, kulttuurin, kuten tv:n ja elokuvien kautta esille.
Itse en koskaan katso suomalaisia ohjelmia tv:stä. Nauhoitan laadukkaita ulkomaisia ja katson niitä.
"Huono seura hyvät tavat turmelee" ja silmät on ruumiin lamppu". Itseään pitää arvostaa ja kunnioittaa, eikä suostua vastaanottamaan roskaväen roskaohjelmia ja halpaa "viihdettä".
YLE-vero vaikutti välittömästi tähän: kulttuurin taso laski. - Kysymystä
Siihen omaan mieheen saa olla ilmeisesti kiimassa? Sehän ei ole kiellettyä?
- peravaa
Vasemmistolaisuus tekis päinvastoin eetvarttia kulahtaneille seurakunnille. Raha, valta ja Sipilä jyllää nyt. Paksuin lompakko ratkaisee elämäsi. Toisin kuin Jeesus opetti eli jos joku pyytää ihokastasi anna hänelle vaippasikin. Kuinka moni toimii niin?
- VassaritVarastaa
Jeesus kehoitti kristittyjä vapaaehtoisesti antamaan omastaan, sitä mitä ei itse tarvitse.
Vasemmisto kehoittaa varastamaan, ryöstämään, tappamaan.
- sääliksikäy
Ei se kommenteista huokuva naisvihakaan ihan tervettä ole.
- pahaltanäyttää
En minä vihaa naisia,joilla on tyylitajua ja älykkyyttä käyttäytyä hienostuneesti,monilta suomilortoilta se puuttuu.Kirkoissa ottaneet vallan ja kiimoissaan hyppivät edessä lippujaan heiluttaen .
- Piripää
Kyllähän monikin hellarivaimo puhuu kielillä... esim. nämä thaivaimot
Olipa kyseessä mies tai nainen, saman "kala-kala-kala" pakonomainen toistaminen ei taida olla kielillä puhumista.
- shekelesullekin
eikun " skekele mekele shekele mekele shekele mekele shekele mekele shekele mekele" on tällä hetkellä ykköshitti kielilläpuhuville
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144