Onko kokemuksia tai tietoa ko. kohteesta? Onko rauhallinen ja siisti? Onko äänieristykset ok, ja riittääkö sisälämpötila talvisin? Onko ollut rakentamisen laadun kanssa ongelmia? Mitenhän usein tuolta vapautuu asuntoja ja millaisilla numeroilla niihin pääsee? Konala alueena on tuttu ja kiinnostava :)
TA Ajomiehentie 14 (Konala)
4
1180
Vastaukset
- Kokemusta
On kokemusta, kahdesta eri asunnosta, toisessa oli lämpöä jopa liikaa, n. 25, toisessa taas talvella hiukan viileää. Äänieristys mielestäni hyvä, rakentamisen laatu lienee normaali, ei huono, muttei mitään erityistä kehumistakaan.
- Konalaanko
Kiitos vastauksesta! Minkä tasoisia sisustusmateriaalit oli? Taitaa olla laminaattilattiat, tavalliset liedet (ei siis kalusteisiin integroitu) jne? Onko kaihtimet valmiina vai pitääkö itse asennuttaa yms.?
- laminaattia
Konalaanko kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Minkä tasoisia sisustusmateriaalit oli? Taitaa olla laminaattilattiat, tavalliset liedet (ei siis kalusteisiin integroitu) jne? Onko kaihtimet valmiina vai pitääkö itse asennuttaa yms.?
Laminaatit ja kylppärissä laatat lattioissa ja seinissä, tavalliset liedet, kaihtimet osassa asuntoja, meillä ollut molemmissa, mutta kaikissa ei siis ole
- Tyytyväinen
Kiva ja rauhallinen on. Itse pääsin kuusi vuotta vanhalla numerolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068