Eiköhän nämä otsikon kohdevalittajat ole saaneet liikaa palstatilaa paikallislehdessä.
Jakavat väärää tietoa ja urputtavat joka asiasta. Menisivät vaikka töihin.
Sitten on tämä freelancer toimittaja, joka näkee kotikunnassaan vain surkeutta.
Sen juttuja on raskas lukea. Pitäisköhän senkin tarkastella joskus jotain positiivisella asenteella .
Vassari kyykky valittajat
7
119
Vastaukset
- Yläripois
Pitäisikö sun lopettaa paikallislehden lukeminen?
- hiphuu
Muistan kun olin työelämässä olin katkera toisille kun luulin ja kuvittelin olevani korvaamaton. Voipi olla tällä juppajuulla mielessä että toiset pääsee helpommalla kuin hän
reppuoikeistolainen työmies. - Niinpäkai
Juu, toisaalta kai sitä valittaa saa. Mutta pitäis olla annettavaksi sitte joku vaihtoehto esim. terveydenhuolto tuntuu näiden mielestä olevan
per.... stä. Mutta eivät kumminkaan osaa sanoo miten se muulla tavalla hoidettais. Ja millä rahalla. - Anonyymi
Vai vaihtoehtoa. No, pannaan näille Nalle-tyypeille sopiva omaisuus- ja tulovero niin saadaan vähän paremmin tasajakoa yhteiskuntaan. Ei muutaman harvan tarvi rohmuta itelleen kaikkea toisten selkänahasta. Jos joku tekee ilmaiseksi työtä niin aina joku toinen siitä rikastuu. Kapitalismin pääperiaate.
- Anonyymi
Joo, heitetään lössiksi ja ruvetaan eleleen toisten piikkiin. Hieno ideologia.... Jäis aikaa harrastuksille. Hitto kun en itte keksiny....
- Anonyymi
jumala tulee jolloin pelaajien pöytä kaadetaan ja varat menevät lattioiden rakoon jukra
- Anonyymi
Elikkä Clapton? ("Clapton is God!")
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213621- 162452
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3782023Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381890- 271631
- 311607
- 321569
- 141217
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 121081