Step in siteitä?

Åboa

Niin, mitäs merkkiä kannattais ajatella stepparisiteiksi, -kengiksi. Mua vaan kiinnostaa steppareitten helppokäyttöisyys, vaikka muuten niistä ei moni perustakaan. Kerran vuokrasin Emery-merkkiset niitä ei vissiin enää kaupoissa.

6

4657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rete

Mullon 4 vuotta vanhan stepinit burton merkkiset ja todella olen tyytyväinen. Monihan niitäkin on morkannu, mutta mulla ne on aina pysyneet jalassa vaikka hypinkin. Eli ku mulle on höpötetty semmosta et jos on stepinit ja hyppii, ni kenkä lähtee helposti irti siteistä, mutta mulla ei ainakaan kertaakaan näin oo käyny. Ja todellakin se helppokäyttöisyys on plussaa!!! :)

• Åboa

että helppokäyttösyys puhuu puolestaan, kumma ettei ole yleistyneet enempää.
        Onko syynä sekin ettei ole valmistajien kesken standardia eli kengät ja siteet ei sovi ristiin eri merkeille? Ja siten hinnatkin pysyy ylhäällä.

• emery
        Åboa kirjoitti:

Onko syynä sekin ettei ole valmistajien kesken standardia eli kengät ja siteet ei sovi ristiin eri merkeille? Ja siten hinnatkin pysyy ylhäällä.

Itselläni oli emeryn stepperit ja mielestäni ne on aivan sairaan hyvät... Oon kokeillu muutaman kerran burtonin steppereitä mutta emeryn stepperit on todella hyvät, ainoat siteet jotka ovat mielestäni paremmat ovat ne flow´n siteet, tavallaan stepperit mutta paljon paremmat, ne missä haikkari taittuu taakse ja jalka sisään ja menoks... Stepperit on aivan liian aliarvostettuja, paljon käytännöllisempiä kuin normit siteet...

• icon
        Åboa kirjoitti:

Step innit on aika huonot. Noin puolissa niistä ei oo sitä taka osaa joka tukee jalkaa. Sit jos niis on niin kenkä on siitä jonku sentin päässä. Eli ne ei tue jalkaa kunnolla. P.S tietenki pari poikkeustakin on!

• Pöööööööööööööööööööööööööö

Et tee steppereillä yhtään mitään. Jos helppokäyttöiset hyvät siteetn haluat niin osta Flow -merkkiset siteet. Ne ovat todella hyvät ja helppokäyttöiset.

• Rete

Miten niin steppereillä ei tee yhtään mitään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5154
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4338
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe