Huh huh, täällä kans yks lentopelkoinen, jolla 5 tunnin lento edessä ens viikolla. Aiemmin olen vaihtelevalla menestyksellä tissutellut pari paukkua ennen matkaa ja pari lennon aikana. Joskus auttanyt hyvin, viimeeksi oli liian pitkä väli terminaalin ja koneen ensimmäisen drinkin tarjoilun välillä, ja olo ehti kääntyä laskun puolelle ja ahdistus oli melkoinen.
Nyt on tässä välillä ollut terveydellisiä seikkoja, jotka estävät tai vähentävät alkoholin nauttimista. Joten olin yhteydessä terkkariin ja sain lääkäriltä 10 tbl pakkauksen Diapamia (5mg), joiden avulla aion nyt lentää. Annoksen kokeilen matkan kuluessa, periaatteessa mulla on siin käytössä 25mg per siivu. Ja pureskelemalla tabletin, sen vaikutus alkaa minuuteissa, joten voin sumplia tosiaan annostusta matkan aikana. Sitten ei kyllä alko sovi enää siihen päälle, joten tulee "kuiva" lento
Lentopelko
näinx
3
111
Vastaukset
- Vierailija3
Itselläni on syksyllä 11 tunnin lento. En pahemmin onneksi lento matkoja pelkää.
- Kaikkeen-tottuu
Mitä enemmän lennät, sen vähemmän pelkäät. Eli mielestäni tarvitset vain tottumusta. Hyvänä kainalosauvana alkuun toimivat varmasti nuo Diapamit. Käytä niitä nyt alkuun. Mutta, jos tihennät lentokokemuksiasi, varmasti pian huomaat, ettet tarvitse enää välttämättä lääkitystä. Tietenkin voit pitää niitä varalla, jos pelko iskee.
- Hyvälääke
Kiipeä ap kymmenkerroksisen talon katolle.
Hyppää sieltä.
Katoaa lentopelko.
Ikuisiksi ajoiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306