Parantuminen

anonyymi_wT4

Guda vänner, hyvät ystävät. Jumala tahtoo, että olemme fyysisesti terveitä. God vill, att vi är fysikt friska. Jes 53, 3 Joh.1:1-4. En usko, että Jumala kouluttaa lapsiaan sairauksien kautta. Siihen ei löydy perusteita raamatusta. Parantuminen voi tapahtua monella tapaa. Yksin rukoillessa, perheen keskellä, öljylla voitelussa, rukouskokousessa, yleisessä kokouksessa. radion välityksellä, puhelimen välityksellä, ehtooliskokouksessa. Mutta kaikkein eniten olen vuosikymmenten aikana nähnyt parantumisia evankelistojen kokouksissa, joilla on parantamisen armolahjat. Olen aivan läheltä nähnyt kuinka halvaantunut on lähtenyt kävelemään, sokea saanut näkönsä,,selkäsairas parani. Hän heitti kainalosauvat pois yleisön nähden. Nämä on tapahtunut parantaja evankelistojen kokouksissa. Mielipiteeni on , että näissä kokouksissa paranee helpoiten. Toki Jumala parantaa myös sisäelimiä. Itse olen saanut elää melko terveen elämän. Olen nytkin kovakuntoinen. Selvää on, että meidän tulee itse hoitaa kuntoa. Juosta, hiihtää ym. Ainakaan itse en valita, vaikka ihmiset lentäisivät Amerikkaan asti parantuakseen. Dessa är mina åsikter. Nämä ovat mielipiteitäni. Bara korrekta åsiktrer. Vain asiallisia mielipiteitä. Ej troll. Ei trolleja.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osansasaanut

Tiedän ja tunnen minäkin ihmisiä, jotka ovat rukouksella parantuneet, mutta enemmän tunnen niitä, jotka eivät ole parantuneet. Tunnen kovakuntoisia uskonystäviä, jotka yllättäen saivat syövän. Kulkivat kokouksesta toiseen, rukoilivat, paastosivat ja mitään ei voinut, sairaus vain eteni ja lopulta kävi kuinka kävi. Lähipiirissäni sairastetaan syöpää... Elämän realiteetit ovat edessä selvänä, halusipa sitten sitä tai ei ja silti rukoilemme lakkaamatta Herran parantavaa kosketusta. Mitä siis sanotaan niille, jotka eivät parane? Miksi sairaalat edelleen ovat täynnä vaikeista sairauksista kärsiviä? Miksi eivät ns "parantajaevankelistat" ja pastorit suurten massakokousten sijaan mene sairaaloihin. No, sieltä toki ei kolehtihaaviin tipahda mitään... Niin, näihin haluan asiallisia vastauksia.

• Orpojen.Isä

Eikö tulisi aina rukoilla niin, että tapahtukoon Jumalan tahto kussakin asiassa?

• Sanallasaaaikaan
        Orpojen.Isä kirjoitti:

Eikö tulisi aina rukoilla niin, että tapahtukoon Jumalan tahto kussakin asiassa?

Kyllä juuri näin isä meidän rukous psalmit

• Seurannut

Kovin sekavia jälleen kirjoittelet...

• Jopi48

Jes.30:26 Ja kuun valo on oleva kuin auringon valo, ja auringon valo on oleva seitsenkertainen, oleva niinkuin seitsemän päivän valo, sinä päivänä, jona Herra sitoo kansansa vammat ja parantaa siihen isketyt haavat.

• Osansasaanut

Jaa-a... Taitaa olla sellainen keskustelu, josta on turha odottaa sen syvällisempiä vastauksia...

• Seurannut

Kovien sekavia jälleen kirjoittelet...
        ja toisten ihmisten asuntoja havittelet!

• Puoskarointilakia odotellessa ei voi muuta kuin toivoa että uskonhaarhaiset ottaisivt nämä jeesusparannutarinat tosissaan.

Se toisi kaivattua säästöä terveydenhuoltoon, eläkkeiden maksatukseen sekä vanhustenhoitoon, kun kuolisivat ssatujeesuksen pettäminä tauteihinsa.

• Useontapahtuu

Huoria petti ikä vei miehen omaisuuden
      Onko oikein Saatana?

• Puristus_pois

Paljon helpommalla pääsee kun ajattelee parantumisia merkkeinä evankeliumin edistämiseksi.

Esim. samoin kuin profetioita.

• Ihmettelevä

Onko oikeasti niin, että näissä keskusteluissa ei ole minkäänlaista "suodatinta" olemassa?!

• Piparkakku

Sinä, joka keskustelun aloitit. Kerro nyt, miksi kaikki eivät parannu?

• palataan.maanpinnalle

Kyllä se arki palaa aloittajankin elämään, jos elinpäiviä saa.
      Fyysisesti terveys katoaa ja sairaus kolkuttelee oville, ennen kuolemaa.
      Ja aivan Jumalan sallimukesta, ettemme unohda katoavaisuuttamme.
      Menestysteologiaa on turhaa alkaa väsäämään kilvoittelutien ainoaksi poluksi, se on harhaa.
      Se on myös lihallista.

Raamatun opetuksen mukaan perille pääsevät vain Herran omat.
      No, millaisia ne Herran omat ovat? Moni, rampa hyppii kuin peura ja mykän kieli riemuun ratkeaa. Siinä se on.

Mutta, tietenkin Jumala haluaa sitä, että varjeltuisimme ongelmista ja siinä valinnat kyllä vaikuttaa terveyteen. Niissä voi ojentautua, mutta ojentautumisesta huolimatta, katoavaisuudessa voi jokin rassata matkatekijän ruumista.

• Osansasaanut

Kiitos! Vihdoinkin järkevä kommentti!

• Niin et ole trolli ei mutta suoraan saatanasta sun teksti ! Ulkoista parannusta pitää uskova olla himossa kiinnostunut ja haluta. Sitä sun piireissä hoetaan. Mutta ei saa olla kiinnostunut miten pääsee eroon iankaikkisen sisäisen sairauden helvetti vievä sairauden joka tappaa ihminen ikuisesti. Siitä synti helvetistä pääseminen eroon ei saa olla kiinnostunut. Vaan tulis olla ylpeitten parantajien suosiossa ja hokea olet mahtava ja pönkittää norsunluuntornit.

• Paraneminen alkaa heti, kun luopuu epäjumaluskostaan ja muista taikauskoista.

Satujen jumalat on kaikki helppo osoittaa ihmisen luomiksi epäjumaliksi ja siten satuolentoin ovat kyvyttömiä millään lailla todellisuutta muuttamaan.

Ei tarvitsisi saviksenkaan epäjumalaansa hellyttävän avuttomilla kommenteilla puolustaa, jos tuo epäjumalansa olisi todellinen. Maailmojen luoja ei sitäpaitsi valitsisi kaikkein vähäisimmillä älynlahjoilla varustettuja maan matosia itseään puolustamaan - tehtävään, johon hän olisi täysin kyvykäs itsekin, jos siis olisi olemassa.

• On kumma, kun Suomessa ei osata keskustella aiheesta asiallisesti. 7 kirjoitusta ylläpitäjä on poistanut. Menkää vaikka hiihtämään. Ei ole lehdistövapaus hyväksi. Pitäisi palata sensuurin aikaan. Kun jatkaa junalla Treelta Helsinkiin, 80% matkustajista lukee englanninkielistä tieteellistä kirjaa. Tässäkin aiheessa on useita 2-vuotiaan tasoisia kirjoitukisia. Jo kolmivuotias osaa olla koiran kanssa, harjata ja taluttaa koiraa. En ymmärrä häiriköitä pyhissä asioissa. Voisit vaikka parantua aloitusta lukiessa. Jumala ei ole sidottu parantaja evankelistoihin. Olen aloittaja.

• oolkl

Aloittaja, oletko kysynyt niiltä "parantajaevankelistoilta" onko heillä parantamisen armolahja?

• Eräkogu

Olen vain tehnyt havainnon että, usein ne jotka tahtoisi syystä tai toisesta kuolla pois. Eivät välttämättä kuole ns. ennen aikojaan mutta ne jotka haluavat elää ja on kaikenlaisia suunnitelmia niin kuolevat. Huomannut vaan että, ne jotka sairastuu pahasti niillä on taistelu halua sairautta vastaan ja haluavat etteivät kuole mutta sitten ne jotka suunnittelee itsemurhaa esimerkiksi sairauden takia niin eivät välttämättä onnistu toteuttamaan eivätkä helposti kuolekaan.

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4953
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      672
      4188
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1461
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1164
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94