et mun sydän odottaa jotain jumalalta, kuten sääliä, en tunne mitään...en edes vihaa
hauskaa, yleensä jos aikasemmi tunsi tämän
tehmies24v
5
75
Vastaukset
- tehmies24v
pyhä henki on jättänyt mut
- tehmies24v
niiku daavid rukoili äläkä ota pois pyhää henkeäsi..mut sä otit sen multa..niiku sauli
- tehmies24v
eli jumala ei rakasta mua enää? ei mitään vastausta enää..?
- tehmies24v
en minä itsekkään itseäni minään pidä, minkä tähden Israelin Jumala mun puoleen katsos?
minä olen vihon viimene siihe arvonimeen, mutta minäki oon ihminen ja avaudun niinkuin ihmiset tekevät - tehmies24v
käsi minut kantaa, uuteen elämään, ikirauhan antaa, valoon jään...onneni on olla Herra lähellä...taivaan on täytyny itkeä ku nuorena, hyvä nuori mies tuli uskoon..ku olisin vaan siinä pysyny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225374- 264607
- 282641
- 342314
- 372058
- 151998
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211337- 151256