vasemmistolaisuus ei vedä.
Virossa sosialismin kannatus romahti
13
54
Vastaukset
- venezueloittaminen
Tyhmiä kun eivät halua Venezuelaksi !
- riikvabaks
Vasemmistopopulistit saavat takkiinsa kaikkialla Euroopassa.
Kyllä vasemmistolaisuus taas palaa takaisin kun porvarit aikansa leikkaavat ja sopeuttavat ihmisten toimeentuloa ja samalla täyttävät omat taskunsa . Demokratia on heiluriliikettä .
- sixty-tw0
Tai ainakin palaa...
- AYn_marioneteiksi
Ottaisivat oppia Suomesta: rupeaisivat sielläkin AY:n marioneteiksi
- varkaitaovat
Niinno, virossa kannattaa olla porvari ja käydä varastelemassa Suomessa.
- dfgdfgdf
Viron vasemmistossa saattaa yhä olla venäläistä kommunismia mukana, jota ymmärrettävästi siellä pelätään, mutta pidemmän päälle järkevä ja oikeudenmukainen sosialismi on Virollekin ainoa oikea valinta, kuten se tullee olemaan Suomellekin.
- Ihmesakkia
Miksei virolaiset eivät tykkää vihervasemmistolaisista
- 100euroa_ja_menolippu
Suomen ja Viron ratkaisu on helppo ja selkeä.
Miellyttää varmaan sekä sosialisteja että täysjärkisiä:
Ratkaisu: Sosialisteille 100€ taskurahaa ja menolippu ihannoimaansa Venezuelaan
Kaikki ovat tyytyväisiä !- Vladivostokiin.junalla
Lentoliikenne saastuttaa. Minä antaisi sosialisteille menolipun Vladivostokiin.
Taskurahan alentaisin 30 euroon vaikka eivät kyllä senkään arvoisia ole. - juna_Novosibirskiin
Vladivostokiin? Siellä on turhan lämmin ilmasto.
Kuumien onttokallojen jäähtyminen on tehokkaampaa vaikka Novosibirskissä.
- onkonoin_
Mahtoivatkohan virolaiset pettyä neuvostomeininkiin?
- varoittava_esimerkki
Katsoivat Suomen SAKSDP-ministerien tihutöitä hallituksessa 2011-2015
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854