Kaikissa Vesilahden naapurikunnissakin pysähtyy Juna ja on omat rautatieasemat, kuten Viialassa, Lempäälässä, Nokialla, Urjalassa ja Vammalassa. Miksi Vesilahdessa ei ole? Olisiko jo aika sellainen rakentaa?
Nopeuttaisi liikkumista ja vähentäisi yksityisautoilua. Varmasti asiakkaita riittäisi, kosk Tampereellekin kulkee väkeä riittävästi
Olisiko Vesilahteenkin jo aika saada oma junaseisake tai rautatieasema?
8
323
Vastaukset
- Perimätietoa
Joskus oli rautatie mutta jänikset söivät sen kovana pakkastalvena,eikä senkoomin junat kulkeneet enään vetovoimaiseen .
- Anonyymi
Uuden rautatien rakentaminen hullua muutaman ihmsen takia
- Anonyymi
Kerran tuppukylä aina tuppukylä. Sen verran kauan kunnassa asuneena olen sen kehityksen pysähtyneisyyden saanut huomata joka saralla. Eikös se 55 nyssekin tulevaisuudessa aja vaan Hervantaan ja sieltä on mentävä ratikalla keskustaan jos ehtii sinne mihin ennen bussilla ehti.
- Anonyymi
Seuraavaksi lähtee terveyspalvelut huitsin nevadaan vetovoimaisesta ja kunnan oma aluevaltuutettu käy vain ihailemassa uutta Pitkääniemeä WAU!
- Anonyymi
Vesilahti ei varmaankaan ole saaressa, vaan karttaa tutkimalla voi tehdä havainnon, että sieltä pääsee maanteitä pitkin esim. Narvan kautta Tottijärvelle ja sieltä tielle 12.
- Anonyymi
Samalla kun rakennetaan silta Pirkkalaan niin pikaraitiokiskot siihen kylkeen.
- Anonyymi
Uusi kunnanjohtaja jatkaa siitä mihin entinen jätti kesken ja vanhoillispoliitikot taas saa pistää hanttiin uudistuksia. Niin se elämä on jatkunut kunnassa jo kymmeniä vuosia , ei tuu lasta eikä p.skaa niiden hommista.
- Anonyymi
Silta Pirkkalaan pitää olla Vesilahden kärkihanke.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717