No niin, eli tänne sitten mietteitä ja veikkauksia pystien saajista yms. aiheeseen liittyvää. Omat suosikit: Scorsese (ohjaaja), DiCaprio (miespääosa), Winslet (naispääosa), Shrek 2 (animaatio), Before Sunset (muok. käs.), Eternal Sunshine Of The Spotless Mind (alkup. käs.)
Oscar-gaala tänään...
6
1015
Vastaukset
- Yeahy
Oikeastaanhan tuo gaala on meidän aikaa huomenaamulla :)
- t.i.ruskeepaa
Minä en katso Oscareita tänä aikana. Pidin kovasti vuoden 1995 Oscar-gaalasta, mutta nykyään trendit elokuvateollisuudessa ovat pessimismi, kyynisyys, naivius ja pinnallisuus.
Paras Elokuva:Million Dollar Baby
Ohjaus:Martin Scorsese/The Aviator
Naispääosa:Hilary Swank/Million Dollar Baby
Miespääosa:Jamie Foxx/Ray
- james
Veikkaan tässä ehdokkaita joiden luulen voittavan oscarin.Omat suosikit voisivat olla toisia,mutta niin monet elokuvat tulee nähdyksi vasta myöhemmin,jos silloinkaan.
BEST PICTURE
THE AVIATOR
DIRECTING
THE AVIATOR - Martin Scorsese
ACTOR IN A LEADING ROLE
Jamie Foxx - RAY
ACTOR IN A SUPPORTING ROLE
Morgan Freeman - MILLION DOLLAR BABY
ACTRESS IN A LEADING ROLE
Hilary Swank - MILLION DOLLAR BABY
ACTRESS IN A SUPPORTING ROLE
Cate Blanchett - THE AVIATOR
WRITING (ADAPTED SCREENPLAY)
SIDEWAYS - Alexander Payne, Jim Taylor
WRITING (ORIGINAL SCREENPLAY)
ETERNAL SUNSHINE OF THE SPOTLESS MIND - Charlie Kaufman
ANIMATED FEATURE FILM
THE INCREDIBLES
ART DIRECTION
THE AVIATOR
CINEMATOGRAPHY
THE AVIATOR
COSTUME DESIGN
THE AVIATOR
DOCUMENTARY FEATURE
BORN INTO BROTHELS
FILM EDITING
THE AVIATOR
FOREIGN LANGUAGE FILM
THE SEA INSIDE
MAKEUP
LEMONY SNICKET'S A SERIES OF UNFORTUNATE EVENTS
MUSIC (SCORE)
FINDING NEVERLAND - Jan A.P. Kaczmarek
MUSIC (SONG)
"Learn To Be Lonely" - THE PHANTOM OF THE OPERA
SOUND EDITING
THE INCREDIBLES
SOUND MIXING
THE AVIATOR
VISUAL EFFECTS
SPIDER-MAN 2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121