Viime yön uni oli ahdistava. Olin koulussa joka sijaitsi pienessä kylässä. Minulle sanottiin koska kaupungin koulussa ei ole tilaa on opiskeltava keskellä korpea. Koulupäivän päätteeksi tulee pihan tilataksi tai pienoislinja-auto. Se on täysi ja kuski tuhahtaa ei mahdu. Kotiin on päästävä ja matkalle menen junalla. Sitten huomaan menneeni aseman ohi jossa olisi pitänyt jäädä pois. Huomaan että vasta päätä istuu paras kaverini. Kaivan kännykän taskusta ilmoittaakseni läheisilleni että myöhästyn mutta en löydä numeroa puhelimesta. Kaveri ei varoita että seuraava asema on kohta. Tulee kiire junan ovelle. Sitten herään.
Kylä on tuttu tosielämästä. Siellä asui mummoni kun olin lapsi. Unessa nähtyä koulua siellä ei ole. Juna ei nykyisin pysähdy kylän kohdalla vaan linja-autolla pääsee nykyisin sinne. Koulumatkat kuljin lapsena taksilla. Tällä hetkellä on haastava elmäntilanne. Ns. Monta rautaa tulessa.
Ahdistava uni
Juhlija
2
140
Vastaukset
Jotenkin tässä on asetelma pikku kylä / suuri kaupunki. Koetko jääneesi ilman kaipaamaasi tukea (uusissa ympyröissä tms.) Tähän viittaisi se, että puhelinta ei löydy ja kaveri ei varoita asemasta.
- Mitämätäälläteen
Joskus piinasi armeijauni, kun kukaan ei kuunnellut jo käyneeni sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094