Mammuttikoti: älkää vaan koskaan ostako!

rakentaja123

Älkää oikeasti koskaan haksahtako Mammuttikotiin. Ei sitä tiedä, milloin ne ovat konkassa.
Viimeisin konkka vältetty tammikuussa.

Vaatii paljon työtä, että ne saisivat mitkään prosessit toimii. Talot rakentaa joskus jopa kirjoitustaidottomat bulgarialaiset työmiehet, vaikka virolaisina ne myydään. Kukaan ei tiedä, kuka siellä työmaalla oikeasti on.

Mammuttikoti ei ole vieläkään toimittanut lainmukaista tilinpäätöstä PHR:ään. Kohta PHR alkaa jo laittamaan karhua...eivät varmaan löydä tilintarkastajaa, joka sen uskaltaisi allekirjoittaa.

10

7998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oulu-uluo

Pitäiskö sun nyt vaan nylander nauttia niistä eläkepäivistä ja lopettaa kirjoittelu?😂😂

• aloittaja123

Jos aloittaja olisi Nylander, hän ei varmaan moittisi vanhaa yritystään?

• Pekkaapekanpäälle

Virallisesti Toimitusjohtaja olen minä Vesa Nylander. Netti sivuilla on virheellisesti Vesa Syri. Rahoittajia varten vaa tehty tällainen pikku rauhoittelu

• Tjstäviis

Ihan sama kuka on toimitusjohtaja.
      Pääasia on, ettei kukaan osta heiltä mitään.

• Taivaspaikkahirressä

Älä ole nekatiivene. Kaupa on johdatus ikuiseen elämään, emme voi sille silmiä sulkea. Hirsi voittaa elementi aina. Ei ole parempi kuin Mammutti. Nykyään ei koti vaan hirsi. Aamen.

• Anonyymi

Lestamafiaa, mutta sieltä paskimmasta päästä

• Anonyymi

Lestat on vaan sanalla sanoen ahneita ja kusipäitä. Lehdon johdolla sutta ja sekundaa, halvalla ja kiireellä sontaa. Aika ironista, että kaikista uskonnollisimmissa piireissä raha on ainoa millä on väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lestat on vaan sanalla sanoen ahneita ja kusipäitä. Lehdon johdolla sutta ja sekundaa, halvalla ja kiireellä sontaa. Aika ironista, että kaikista uskonnollisimmissa piireissä raha on ainoa millä on väliä.

Kyllä me lesut ollaan ihan kivoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä yhdistää viimeaikaisia konkursseja? Rutto, raato ja ryökäle🖕. Kaikki jumalanterveen virmoja.

• Anonyymi

Mammutit eivät hävinneet vielä, vaikka lähellä oli. Kyllä se sukupuutto vielä tulee, kun tarpeeksi monta projektia ryssitään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51