Pohtinut jo jonninaikaa että lähtisin opiskelemaan luonto-ohjaajaksi.
Tieto olen etsinyt netistä keskustelupalstoilta, blogeista, koulujen nettisivuilta.
Kuinka hyvä fyysinenkunto pitää olla? (Itse käyn joka aamu noin 3km kävelylenkin ja päivällä/illalla useimmiten käyn myös kävelylenkillä välillä ei meinaa jaksaa mutta potkin itseni väkisin koska on taas hyvä mieli että tuli lähdettyä , kotioloissa kuntoilua ja venyttelyä. Aina olen tykännyt talsia metsissä varsinkin kesällä ja hankkia ravintoa luonnosta pääasiassa sieniä ja marjoja. Moottoriurheilukin on myös minulle todella mieleistä moottorikelkkojen, mönkijöiden ja autoilla ajo hyvin tuttua ja luontevaa).
Mitä ammatti todellisuudessaan pitää sisällään /minkälaista hommaa se on/millaista on olla ohjaaja?
Millaisiin paikkoihin on mahdollista päästä töihin?
Onko työllisyys hyvä?
Ajatellut tätä alaa sen takia koska siinä liikutaan,opitaan luonnosta ja sen ilmiöistä. (Olen myös mitettinyt liikunnan-ja vapaa-ajan ohjaajan ammattia)
Onko nämä hyvät hakukriteerit tälle alalle?vai pitäisikö hake jollekin toiselle alalle ehdotuksia?
Ja yksi ammattitutkinto minulla on jo entuudestaan mutta se ala ei ole minulle.
Luonto-ohjaajan ammatti
Vauhtihirmu
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467475
- 334123
- 573645
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532399- 532327
- 382281
- 432278
- 162256