olen odottanut uutta focusta 7 kuukautta ei ole näkynyt
uuden auton luovutus
12
132
Vastaukset
- Eiooniikuennen
Eikös sulle ilmoitella milloin alkavat tekemään autoa yms väliaikatilannetta.
Ja ostaessa suurinpiirtein sanovat milloin saa.
Näin ainakin toimii eri merkillä. - eiSitäSynnytetä
Pitää tehdä ensin kauppakirja, niin saa tiedon koska auton saa.
- Volvo-Markkanen
Ei taida oikein muut autot sulla peräkammariin kuin farmari Scoda.
- odota_vaan
Onhan ne jotkut odottaneet jo yli kaksituhatta vuotta sitä, että eräs mielikuvitushahmno kokisi uudestisyntymisen, eipä sitäkään kaiffaria ole näkynyt.
En kyllä odottaisi . Muita autoja on kun menee vaan ja ostaa. Saa heti ajoon
- Eienäävag
Mutta jos vaikka mersun haluaa niin ei sitä skodaa osta jos sen sais heti.
- NäinOikeassaElämässä
Kaupanteko hetkellä kerrotaan yleensä arvoitu toimitusaika ja tehtaalta saadaan aika kun kyseinen auto tulee tuotannosta ulos.
- Yaris-y20
Toyotasta näkee nettisivuilta missä vaiheessa ollaan. Mulla on tehdas vastaanottanut tilauksen. Kohta alkaa valmistus. Arvioitu luovutus heinäkuun alku. Saattaa tulla 3vk. ennenkin. Näkee netistä.
- Heinäpeltoo
Tollasta rimpulaa on varastot tulvillaan, alustat valmiiksi ruosteessa😀😂🤣😅😄😃😆
- Anonyymi
Pellit pitää ensin ulkona hapattaa ennen käyttöä ja lumppua saatu tarpeeksi sisälokareiden tekoon.
- Anonyymi
Ai muutkin ootellu? Mikä firma kyseessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124