Epäilen huijausta Tori.fi

rva53

Kauan olet odottanut että olet saanut Tori.fi:n kautta postitetun tavaran?Maksoin laukun, myyjä sanoi vieneensä postiin. Kulunut nyt puolitoista vkoa.Myyjä ei vastaa s.pviesteihini eikä ole mulla puh.nroa. En ole saanut paketin seurantakoodiakaan. Postista ei voi kysellä kun ei koodia.Epäilen että nainen huijasi Marimelon laukun myynnissä minua.

5

173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huijattu16.3

Saman kokenut. Marimekon eppurepun ”ostin” ja maksoin myyjän tilille. Nyt myyjästä ei kuulu mitään, ei vastaa spostiin tai tori viesteihin. Myöskään seurantakoodia ei ole kuulunut. Oliko myyjäsi M Nurminen?

Mikäli myyjästä ei ala kuulua, teen rikosilmoituksen sekä ilmoituksen tori.fi palveluun ja sitä suosittelen sinullekkin!

• sejasama

Sanna Miina... oli.Sanoi tekevänsä muuttoa ja halusi päästä uudesta laukusta eroon...pystyykö tilinumeron kautta jäljittämään myyjää?

• Huijattu16.3

Tein silloin rikosilmoituksen ja poliisin mukaan saivat tilinumeron kautta myyjän kiinni. Nyt jatkotoimet menossa.

• ainoat-tavat

Niin kauan kun on tyhmiä ostajia on huijareitakin. Ikinä ei kannata tavaraa maksaa etukäteen ja ainoa lähetystapa on postiennakko jossa huomautus jotta ostaja saa tarkistaa tuotteen ennen maksua. Se onnistuu aina vaikka jotkut postitoimipaikat yrittää itkeä. Paras on hakea se ja tapaaminen ainoastaan julkisille paikoille jossa esim kameravalvonta. Muuren ryöstävät huonolla tuurilla.

• myös.huijattu

Aloittaja: oliko myyjän etukirjaimet SF?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3357
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2097
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe