Löytyykö Helsingistä tai pääkaupunkiseudulta nykyään mitään oppilaitosta, jossa voisi edullisemmin modistaa hyväkuntoisen, mutta liian suuren turkin? Tuli "ennakkoperintönä", lähes käyttämätön, mutta tavaraa on aivan liiaksi.
Modisti!
5
2737
Vastaukset
- fyllitäti
kysele paikallisista vaatetusalaa opettavista oppilaitoksista, mutta älä hae sanalla modisti (modistit tekee hattuja ja turkki on turkki käsittääkseni, se jonka ajattelit "muodistaa"?)
kaikissa vaatetusalaa opettavissa kouluissa tehdään myös muodistuksia oppilastöinä. jos haluat halvemman vaihtoehdon, eli homma tulisi opiskelijatyönä, mutta koulu ei söisi omia lisiään välistä, vie ilmoitus koulun ilmoitustaululle, vaikka TaiK:kiin, siellä on nähty ja tehty ennenkin vastaavia.- b...turkki
Kiitokset vinkistäsi, TaiKki ei käynyt edes mielessä. Kyselin Roihuvuoren ak:sta, jossa turkkurilinjakin on joskus ollut, muttei kuulemma enää vuosiin, kun turkit ovat olleet "poissa muodista". Täytyypä kysellä Taikin suunnasta!
Tuli vielä mieleen, että kyseisestä turkista jää "hukkapalaa" aika paljon, näinköhän olisi varaa niistäkin "käydä kauppaa" ja neuvotella pienennyshintaa alemmas...
terveisin; köyhä... - fyllitäti
b...turkki kirjoitti:
Kiitokset vinkistäsi, TaiKki ei käynyt edes mielessä. Kyselin Roihuvuoren ak:sta, jossa turkkurilinjakin on joskus ollut, muttei kuulemma enää vuosiin, kun turkit ovat olleet "poissa muodista". Täytyypä kysellä Taikin suunnasta!
Tuli vielä mieleen, että kyseisestä turkista jää "hukkapalaa" aika paljon, näinköhän olisi varaa niistäkin "käydä kauppaa" ja neuvotella pienennyshintaa alemmas...
terveisin; köyhä...eli voit hyvin jättää ilmoituksen vaikka TaiKin vaatetus/tekstiiliosaston amanuenssi Kaija Tolvaselle (kaija.tolvanen@uiah.fi) tai nopeammin perille itse vieden kuudennen kerroksen vaatetusosaston "töitä tarjolla" ilmoitustaululle (löytyy etsimisen jälkeen/kyselemällä) eiköhän sieltä joku asiansa osaava, käteistä tarvitseva opiskelija bongaa...en minä =)
- Vantaan
Ammatillisesta koulutuskeskuksesta,Tikkurilasta.Olin itse siellä turkislinjalla opiskelemassa ja teimme asiakas työnä joitakin...
- M inttu
Tarkoitatko Varia-nimistä (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707