Juoni-paljastukset

Shetti

Mä tiedän missä osoitteessa voi lukea kuudennen kauden sarjat, jos haluatta niin kysykää minä vastaan!

10

1507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ansu:)

nii,mistä sivult voi lukee ne juonipaljastukset??

• Shetti

mene googleen ja sieltä hakusana on sinkoni on noita ja paina sitten se eka eli Charmed - Siskoni on noita ja siinä vasemmassa reunassa missä on kaudet etsi oma kausi ja lue!

Mukavia lukuhetkiä toivottaa Shetti.

• ...
        Shetti kirjoitti:

mene googleen ja sieltä hakusana on sinkoni on noita ja paina sitten se eka eli Charmed - Siskoni on noita ja siinä vasemmassa reunassa missä on kaudet etsi oma kausi ja lue!

Mäpä tästä annan linkin. Jos hallitset engalntia niin suosittelen tätä www.thecharmedones.com

Suomalaisia sivuja en tiedä.

• .......
        Shetti kirjoitti:

Kirjoitusvirheen paholainen, "Sinkoni on noita".

• snow_cat

no missä se on???

• Shetti

No kato edellistä vastausta! Hei daa-aa

• *Piper*
        Shetti kirjoitti:

No kato edellistä vastausta! Hei daa-aa

Ei ole edes totta. Minä en käytä Googlea, koska se tallentaa kaikki tietoni ja voi käyttää niitä myöhemmin. Joten en voi mennä lukemaan noita juonipaljastuksia. Ja toisaalta tuo sinun viestisi on vähän tyyliin:

"Mä tiedän tosi mehevän juorun Britneystä"
        "Minkä?"
        "No mene ite ostamaan se Mix sieltä"

Suurin piirtein sama asia. Ja kaikki ei aina välttämättä vaivaudu edes lukemaan muiden kirjoittamia juttuja tällä palstalla. Minä vain yleensä skippaan ne jossa on vähänkin käytetty liikaa capsia. Tähän vastasin vain siksi, että oli pakko päästä taas kirjoittamaan tämä.
        Ja mua ärsyttää tosi paljon tuo daa-aa Yäk,yäk...
        Miten kukaan edes voi käyttää tuota?;(
        Se ei ole sana.

• kovis
        *Piper* kirjoitti:

Ei ole edes totta. Minä en käytä Googlea, koska se tallentaa kaikki tietoni ja voi käyttää niitä myöhemmin. Joten en voi mennä lukemaan noita juonipaljastuksia. Ja toisaalta tuo sinun viestisi on vähän tyyliin:

"Mä tiedän tosi mehevän juorun Britneystä"
        "Minkä?"
        "No mene ite ostamaan se Mix sieltä"

Suurin piirtein sama asia. Ja kaikki ei aina välttämättä vaivaudu edes lukemaan muiden kirjoittamia juttuja tällä palstalla. Minä vain yleensä skippaan ne jossa on vähänkin käytetty liikaa capsia. Tähän vastasin vain siksi, että oli pakko päästä taas kirjoittamaan tämä.
        Ja mua ärsyttää tosi paljon tuo daa-aa Yäk,yäk...
        Miten kukaan edes voi käyttää tuota?;(
        Se ei ole sana.

"Ei ole edes totta. Minä en käytä Googlea, koska se tallentaa kaikki tietoni ja voi käyttää niitä myöhemmin." hahahahah siis miks käytät suomi24sta? miks käytät ees internettiä? kukaan ei sun yksityisyyttä loukkaa jos et nyt ihan välttämättä laita kaikkia omia tietoja joka paikkaan. kyl googlea voi ihan rauhassa käyttää :D
        On hyvä et oot varovainen mut kannattaa ensin tutustua tähän internettii enneku rupee tommosta sanomaa. ja siis toi sun viestis on niin läppä, joko sä asut luolassa tai oot vaan tyhmä

• enkuli
        kovis kirjoitti:

"Ei ole edes totta. Minä en käytä Googlea, koska se tallentaa kaikki tietoni ja voi käyttää niitä myöhemmin." hahahahah siis miks käytät suomi24sta? miks käytät ees internettiä? kukaan ei sun yksityisyyttä loukkaa jos et nyt ihan välttämättä laita kaikkia omia tietoja joka paikkaan. kyl googlea voi ihan rauhassa käyttää :D
        On hyvä et oot varovainen mut kannattaa ensin tutustua tähän internettii enneku rupee tommosta sanomaa. ja siis toi sun viestis on niin läppä, joko sä asut luolassa tai oot vaan tyhmä

oikeasti kuulostatte ni9in 13-15vuotiaalta jos edes olette niin vanhejoa... ärsyttää noin penikat et huhuuhhhhhhhhh.. kascvakaa isoiksi...

• Niitty*
        enkuli kirjoitti:

oikeasti kuulostatte ni9in 13-15vuotiaalta jos edes olette niin vanhejoa... ärsyttää noin penikat et huhuuhhhhhhhhh.. kascvakaa isoiksi...

Ainakin henkisellä tasolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      26
      4250
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3694
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2094
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1726
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1492
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      407
      1332
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1219
    9. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      383
      1054
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      76
      1053
    Aihe