Vaimolle toista

Parillekolmas

Meillä on ollut 4 v suhde yhteen mieheen fwb tyyliin jolloin vaimo ja kaveri saivat harrastaa seksiä keskenään minun katsellessa. Nyt kaveri muutti todella kauas ja kaipaamme sitä aikaa ja siksi olisi toive löytää uusi kaveri leikkiimme. Mutta se ei olekkaan ihan helppoa, kemian pitää toimia kaikkien kesken. Mielelläni kuulisin muiden kokemuksia samantapaisesta suhteesta. Niin, itse en ole koskaan nainut toista naista, nauttinut vain vaimoni leikeistä toisen kanssa

6

1091

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarvisitteko apua, minulla on vaimon kanssa sopimus, että saan olla miten vaan. Olen bi, eli kaikki sopii.

• Hei olen 51v mies haluaa ystäväksi fiksulle parille rouvan kanssa nauttia seksistä pidempi aikaseksi ystäväksi ajatuksia kiihottavia varattu nainen saa syttymään

• Anonyymi

Tuo on hienoa, että olette löytäneet noin upean tavan nauttia. Aivan liian harva pystyy tuollaiseen kolmen sovittuun nautintoon, jossa jokainen saa haluamansa nautinnon.
      Onnekkaana olen saanut olla kymmenisen vuotta nuoremman parin "se vieras vaimolle". Kuviosta kaikki ovat nautiineet näyttää parin yhteiselon vahvasti kukoistavan.
      Voin pelkästää suositella pareille kokeilemaan, jos aihe yhtään mieltä kiehtoo. Kun löytyy se yhteinen haave ja tavoite, voi oma nautinto nousta aivan uudelle tasolle.

M50

• Voin auttaa.😊

• Anonyymi

Täällä olisi 42 vuotias mies Turusta joka etsii sinua nainen vapaaseen suhteeseen eli ota yhteyttä jos kiinostuit vapaasta suhteesta niin ota yhteyttä jos haluut viettää koti-iltoja tai kaipaat irtiottoa arjesta haluat rentoutua YM Niin tämä kaikki on täysin mahdollista kaikkihan riippuu sinusta nainen ota yhteyttä äläkä ole yksin Ota yhteyttä 0458802921

• Anonyymi

Komppaan aloittajaa.
      Kimppa on kyllä upeaa. Meillä myös vaimolla lupa harrastaa seksiä vieraiden kanssa. Yksi sinänsä mukava tyyppi oli, mutta vaimo ei oikein tykännyt hänestä. Epäluotettava kaveri. Minäkin kaipaisin vaimolleni uutta miestä. Mutta vaimo ei tahdo laittaa mitään hakua päälle. Vähän tyylillä tulee kohdalle jos on tullakseen. Eipä ole tullut :(
      Itse olen myös ollut pariskuntien kanssa. Mielelläni tulisin mukaan.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe