Olemme muuttamassa lähiaikoina Itä-Suomesta Urjalaan mitä hyviä tai huonoja puolia Urjalassa on .
Muutto Urjalaan
5
164
Vastaukset
- TimoL
Kannattaa kääntää reki toiseen suuntaan Urjalan hallinto on läpimätä .
- kolmenäitee
Hyvät ruokakaupat, pankit ja hieno uusi yhtenäiskoulu lapsille. Kunnan talous kunnossa ja päättäjät topakoita, virkamiehet virkeitä ja työteliäitä. Yhtenäiskoulussa lukiolaisille ilmaiset läppärit ja kirjat. Tapahtumia järjestetään vauvasta vaariin. Kesäperjantaisin vireä tori. Mukava kunta kerta kaikkiaan. Käyppä tutustumassa kunnan kotisivuihin!
- haistahome
Tämä vastaus haisee homeelta .
- Kotisivu
Taitaa olla äitee aineissa .
- KunKysyit
Kulttuurieroja on lounaisen Hämeen ja Itä-Suomen välillä, ilman mitään plus- tai miinusmerkkejä. Kannattaa ehkä tutustua myös tähän puoleen, Lidlit ovat kaikkialla tasan samanlaisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728