https://selvannakija.webnode.fi/yhteystiedot/
Muutamalta palstalta olen lukenut hyvää, mutta en itse vielä kokeillut.
On edullinen ja joku tarjouskin siihen vielä on
onko kenelläkään kokemusta?
Onko kukaan kokeillut?
7
105
Vastaukset
- fennal
Olen aina pohtinut .. miten kukaan aikuinen ihminen voi uskoa tällaiseen soopaan?
- Luottoa
On hyvä suosittelen.
- Anonyymi
Tuo näkijä on muuten Unilin Sari. Tunnistin äänestä ja kysyin. On yli puolet halvempi hänen hinta kuin unililla
Voin kertoa ihan ilmaiseksi muutaman asian elämästäsi. Sinulla on ollut vaikeuksia, mutta tulet selviämään niistä tavalla tai toisella. Kaikki, jotka ottavat yhteyttä ennustajaan, ovat jonkinlaisissa vaikeuksissa ja vaikeuksien jälkeen tulee aina kausi, jolloin on vähemmän vaikeaa.
Älkää hyvät ihmiset ainakaan maksako näille humpuukimaakareille mitään. Jos ihan pakko on rahasta päästä eroon, antakaa vaikka SPR:n katastrofikeräykseen . Siitä tulee hyvä mieli oikeasti- Anonyymi
Hän ei vastaa onko sairastellut tai sitten jotakin muuta-ei voi tietää?
- Anonyymi
Kyllä se vastaa, mutta ei pidä puhelinta auki 24/7.lepoa nekin tarvii,eikös sen nettisivuilla lue että ottaa ensin yhteyttä sen sähköpostiin
mielestäni on hyvä näkijä
- Anonyymi
Koitin häntä muutamia viikkoja sitten ja on kyllä hännästyttävän hyvän,menneet näki ja uskon että tulevatkin näkyy.SUOSITTELEN
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539