Vaikka kuukausia sitten sanoin, etten halua ottaa vastaan heidän materiaaliaan ja vedin oven kiinni, koska he jankuttivat, eivätkä uskoneet kahdestakaan ystävällisestä kieltäytymisestä.
Suoranaista vainoamista. En ota heiltä vastaan mitään, enkä halua enää jatkaa keskustelua heidän kanssaan. He eivät soittaneet muiden asuntojen ovikelloja, vain minun.
Nyt rukoilen, että eivät tule enää uudestaan, varsinkaan viikonloppuisin tai muina aikoina, kun haluaisin levätä.
Jos muutan jossain vaiheessa, minun pitää varmistaa että he eivät saa uutta osoitettani selville mistään. Vai käyvätkö he kaikki uudet nimet läpi kerrostaloissa? En tiedä heidän systeemeistään.
Jehovantodistajat aloittivat taas ovella käymisen
3
<50
Vastaukset
- jehovatmekkasivat
Viikonloppuisin vedät viiniä eli jeesuksen verta, koska uskot jeesukseen.
Minulle ei ole soitellut, koska uhkasin tehdä videon sillä olen ateisti.
Uskovaiset voi käännyttää ateistia ei voi käännyttää.- jehovatmerkkasivat
Jehovilla on lista, johon voi merkata (älkää soittako ovikelloa)
Voit kokeilla samaa keinoa kuin minä aikanaan lukioikäisenä. Otat vastaan Jehovan todistajien Vartiotorni tai Herätkää lehden ja teet paperille siitä 10 visaista tietokilpailukysymystä. Kun Jehovan todistajat tulevat seuraavan kerran ovellesi, kerrot tehneesi kysymyksiä heidän omasta lehdestään ja pyydät heitä kirjallisesti vastaamaan niihin. Minun kohdallani kävi niin, etteivät he suostuneet vastaamaan kysymyksiin eikä heitä ole sen jälkeen ovellani näkynyt. He ilmeisesti merkitsivät järjestön muistioihin, ettei ovellani kannata enää käydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576