Elisa tykkää veloittaa ylimääräistä, olkaa tarkkana laskujen kanssa!

SotkuihinKyllästynyt

Olkaa tosi tarkkana siitä mitä Elisalta A) ostatte ja B) mitä saatte ja C) mitä he veloittavat! Kaikki kolme voivat sisältää aivan eri asioita…

Itseltäni on veloitettu kuukausia mobiililaajakaistamaksua, joka on aivan tarpeeton, eikä minulle ole edes koskaan tullut siihen liittyvää SIM-korttia.

Minulle on laitettu aikoinaan useampi turvapaketti, vaikken todellakaan ole niitä tilannut useampia kuin yhden, ja senkin puolipakotettuna. Ylimääräisen turvapaketin jouduin senkin irtisanomaan kahteen kertaan, koska ensimmäisellä kerralla sitä vaan ei poistettu, vaikka nimenomaan sen takia otin yhteyttä ja pyysin poistamaan sen.

Ylipäätään tuntuu, ettei mikään puhelimessa sovittu pidä paikkaansa. Myyjiin en luota enää yhtään. Viimeksi kun muutin sopimusta, minulle ei tullut tilausvahvistusta lainkaan, vaikka sen piti tulla. Erikseen pyysin, että mobiililaajakaista irtisanotaan, koska sille ei ole käyttöä ja SIMiäkään ei ole. Näin ei käynyt. Sama myyjä kertoi, että 50 megan yhteyden saa joko samaan hintaan tai halvemmalla, jos ottaa sen mukana Elisa Viihteen. Nyt kun soitin taas tuosta mobiililaajakaistasta ja käytiin läpi tämä asia, niin selvisikin, että 50 megan laajakaista olisi 5 €/kk halvempi ilman Elisa Viihdettä.

Olette varmaan huomanneet, että Elisalle soittaessa ilmoitetaan, että he äänittävät kaikki puhelut "asiakaspalvelun parantamiseksi". Olenkin useamman kerran pyytänyt, että kuunnelkaa äänittämänne puhelut tilauksia ja sopimuksia koskien, jotta voitte tarkistaa mitä minun kanssani on sovittu. Jostain syystä se ei kuitenkaan koskaan onnistu. . Eli kun asiakas haluaisi, että puhelusta vahvistetaan mitä on oikeasti myyty ja tilattu, niin eipä käykään. Haiskahtaa oudolta.

1

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonomyyntipalvelu

Puhelinmyynnistä vähän samanlaista kokemusta, tosin DNA:sta.
      Ei kerrottu mitään liittymän tiedoista eikä tilausvahvistusta tullut kahdesta pyynnöstä huolimatta. Lisäksi sain virheellistä tietoa.

Myymälässä ihan asialliset kaverit töissä. Asioin tästä lähtien myymälässä, en koskaan tilaa mitään puhelimitse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2646
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      67
      2532
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58