Autoalan epätoivoinen yritys saada varastoihin jämähtäneet valtavat dieselmäärät liikkeelle

OikeaaTietoa

22

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hubbabubbaa

      Hybridiholistin uskomaton hämäysyritys.

      Suomessa tarvitaan dieseleitä, koska välimatkat ovat hemmetin pitkät, joten mitkään patteriautot eivät voi toimia. Lisäksi kylmyys vähentää toimintasädettä.

      Uudet dieselit ovat puhtaampia kuin trollit, populistit ja poliitikot yrittävät väittää.

      Raskaassa liikenteessä ja työkoneissa mitkään patteriautot eivät koskaan korvaa, toistan: eivät koskaan korvaa dieseliä. Agco Power investoi parhaillaan 100 miljoonaa dieselmoottoreiden valmistukseen.

      En käsitä, miksi joku luonnevikainen työntää tällaisen aloituksen Tojota-palstalle, koska tässä ei ole mit'än merkkikohtaista.

      • Tämäontotuusseon

        Mutta kun se asia ei näköjään noin mene. Tuo aloitus on minunkin mielestäni täysi totuus. Tuo on vain toivoa ja kuvitelmaa. Kehitys menee aloituksen mukaan toivo ja kuvitelmat eivät auto.

        Tällä hetkelläkin ainot uudet dieselit myydään raskaaseen työkäyttöön. Ei ainuttakaan henkilöautoiksi.


      • KuunteleNiinTiedät

        Missä ihmeen mielikuvitusmaailmassa sinä oikein elät. Etkö sinä kuule markkinoiden musiikkia aivan toisenlaisesta tulevaisuudesta. Siinä ei ole enää sijaa dieseleille. Tosiasiassa ei ole kehitetty mitään, jolla dieseleiden saasteongelmista päästäisiin.


      • päivitäTietosiKiitos

        Juurihan on kerrottu kuinka dieselillä päästää lähes nollapäästöihin ja sitä ollaan jopa testattu kenttäkokeissa.


      • MietipäSitä

    • KaasuKorvaa

      Mites nuo kaasukäyttöiset rekat?

    • Oikeaa_tietoa

      Hönöjen epätoivoinen yritys sivuuttaa karkea totuus höpö hybrideistä.. Hönöt on mestareita syyttelemään toisia omien vehkeidensä heikkouksista..

      Valitettavasti vanhanaikaisilla tojon hybrideillä ei ole minkäänlaista tulevaisuutta.

    • Kylmätotuus

      Nyt on todella kauhea hätä hönöillä vanhanaikaisten tojottimiensa kanssa. Syytetään jo puolueetonta tutkimusta tulevaisuuteen liittyvissä asioissa.
      Nyt kannattaa viedä vanhat hybridit vaihtoon kun niistä vielä jotain saa. Tulevaisuudessa ovat lähinnä ongelma jätettä parempien autojen tiellä.

    • realismi.voittaa

      Minä ainakin ostin juuri dieselin. Toisen dieselin ostin noin vuosi sitten.
      Diesel on järkevä valinta ja päästöt puhtaampia nykyään kun bensalla.
      Autoilu jatkuu ja vihreitä harmittaa.
      Semmoista se elämä on.
      Uhkakuvia yritetään luoda kun mitään oikeaa sanottavaa ei ole.
      Nuo vihreäpöperö väitteet olisivat oikeassa paikassa laitoksen suljetun osaston satutunnilla.

    • Kaiver

      Kaikenlista tekstiä sitä lehdissä julkaistaankin. Tarkoitus on varmasti pettää lehden lukijoita.

    • kädetönautonkorjaaja

      Ostin just viime viikolla dieselin. Onneksi on aloittajan tapaisia hörhöjä, jotka myyvät dieselinsä halvalla. Hyvä vääntö bensakoneeseen verrattuna. vain volkkarin helmasynti, hapero helmoissa, hieman häiritsee uutta avio-, korjaan autoliittoa. Ei kannata antaa Saksan ajokieltojen häiritä, ottaa varmaan kymmenen vuotta, ennenkuin Suomen kaupungeissa kielletään dieselillä ajo.

    • Lukekaa nyt asiat tarkemmin, ennenkuin alatte vaahtoamaan asioista. Yhdessäkään kaupungissa maailmassa ei ole kielletty dieselautolla ajamista, on kielletty vanhoilla dieselautoilla ajaminen. uuden euro6 luokan dieselillä saa ajaa ilman rajoituksia. Niin tietysti suomessahan nämä ovat harvinaisia, kiitos verottajan. Mitä aloitukseen tulee niin ei ole mikään epätoivoinen yritys, nyky diesel on luontoystävällisempi kuin hybridi tai täyssähkö. Se vaan korpee Tojotistia kun he eivät osaa tehdä dieselmoottoreita.

      • ÄläValehtele

        Älä valehtele.


    • Kansankusettaja

      Kiittäkäämme saksalaista kansanautokonsernia. Dieselpäästöhuijauksen kruunamatonta kuningasta. 40 kertainen koijarikeisari 40 kertaisine päästöineen. tarkoituksella ja suunnitellusti. Jos ei olisi kärynyt, niin missä kaasutuspilvessä tuhoaisimme keuhkojamme konsernin myötämielisellä avustuksella. Siitä alkoi päästösskandaali joka avasi silmät. Törkeä huijaaminen on mahdollista siellä missä kansanautoja valmistetaan saksalaisella rehellisyydellä. Korjatkaa toki, jos minulla on virkeellistä tietoa ja olen väärässä.

      • heräätodellisuuteen

        Trollilla on aina tarve takertua oljenkorteen. Päästöskandaali on läpikäyty ja virheet korjattu. Uudet dieselit ovat puhtaampia kuin mölli voisi kuvitellakaan. Merkistä riippumatta.


      • kiertoa

        Mikähän mahtaa olla kohtalona Valtoihin kärrätyillä passateilla jotka setä samuli hylkäsi aavikoille, satoja tuhansia yksilöitä uusia autoja. Paalataanko vaiko puretaan varaosiksi, kuka tietää?


    • Valtteri6v

      Autii, melsuu pemalii.

    • Naurisvaris

      Se Tohjolooran myynti ei siitä lisäänny, vaikka kuinka tällä palstalla yrittäisit kehua. Päinvastoin, paatoksellinen paasaaminen karkoittaa lukijat katselemaan toisia merkkejä.

    • SKSS

      Saksasta ja ruotsista on tuotu kymmeniä tuhansia uudehkoja dieseleitä pelkästään vuonna 2018. Tänä vuonna jo useita tuhansia, tuonti jatkuu kokoajan, koska on kannattavampaa ostaa kuin bensa.

      Suomessa ei ole löytynyt ostajia paljon ajetuilla joissa hintaa liikaa joka hidastanut myyntiä paljon ja laskenut.

    • Kansankusettaja

      Sitä vaan tarkoitin että vikavaagenin huijaus ei ollut todellakaan mikään virhe vaan petos jolla huijattiin ja kusetettiin tarkoituksellisesti. Kerran rikollinen niin aina rikollinen. Luottamushan meni totaalisesti. Siitä se alkoi dieselien alamäki ja VW viherpesu.

    • verot-alemmaksi

      Tässä syitä miksi monet vaihtavat Bensakäyttöisiin autoihin. Dieselin hinta liian korkea, Käyttövoimavero pitäisi poistaa, monimutkainen Dieselteknikka kallista kallista huoltaa ja ylläpitää. Dieselpolttoaineen hinnan arvioidaan tulevaisuudessa kallistuvan lisää verrattuna Bensaan.

    • Kriminaali

      Vastuunsa tunteva ja tiedostava kuluttaja pysyy kaukana huijaavasta valmistajasta. joka tuhosi toistenkin valmistajien maineen dieselautoissa. Mielikuvissa kaikista dieseleistä tehtiin syntipukkeja vaikka yksi rikolliskonserni vain huijasi ja koijasi, vaikka muitakin yritettiin syyllistää. Rikollisen toiminnan hyväntekeväisyyskassaan tupsahti vasta kolmisenkymmentä miljardia eikä siinä vielä kaikki. Kyllä lisää vielä tarvitaan kun eurooppassa aletaan vaatimaan oikeutta . Maksajia kyllä tarvitaan ja kaivataan. Uudetkin ovat todella tervetulleita. Koko unionin uskottavuus voi olla jo vaakalaudalla kun sen suurin konserni on tullut kuuluisaksi heikkolaatuisista tuotteista ja suunnitelmallisesta rikollisuudesta. Onko konserni luottamusta nauttiva valmistaja? Miettikää päissänne? No ei kyllä minustakaan!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos yhdistät nimikirjaimet

      Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6832
    2. Oletko katkera kun

      Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4291
    3. Mies vinkkinä sulle

      Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3536
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

      Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3412
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

      Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      180
      3323
    6. Paljon niitä puheita

      susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3319
    7. Odotan että sanot

      Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2839
    8. Nainen vinkkinä sulle!

      Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      63
      2351
    9. Vietetään yö yhdessä

      Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      42
      2308
    10. Hei seksikäs

      Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13
      1714
    Aihe