psykedeliaa, seksiä, synnyttävä kissa osa1

quosimodo

Harhailin jossain keski- tai ala-kaupungilla ja silmiini sattuu. Asfaltti purkkamatto avautuu eteeni, kuin kalansilmä objektilla kuvattuna. Jokaisesta valkoisesta täplästä kadulla loistaa himmeää valoa, kuin pieniä batmanin hätähuuto valokeiloja.
Mietin miksi ne loistavat ehkä uneksin, ehkä jokainen purkan sylkäisijä on jättänyt pienen osan itseään asfaltille tai sitten olen huumattu.
Sarvikuono heittää pihalla vellovasta ihmis-olio massasta aina jonkun epäonnisen, tuhannen kännisen sisään ihmis-olio baariin.
Ne jotka ovat tajunneet porautua asian ytimeen kannetaan paareilla pois, sarvikuonon punaisten silmien alta.
Punaisella eli isolla P:llä viittaan jamaikalaisiin valkuaisiin blaadaus filmissä. Heti ensimmäisen kierroksen jälkeen filmi poikki.
puhunko ääneen, kuulevatko he?
Sarvikuono kuuli ja astelee minua kohti..

Kiire ja paniikki nousevat kantapäitäni pitkin selän syvinpiin syövereihin, kuin kastemadot mullasta sateella. Juoksuaskeleeni painautuvat hiekkaan, joka oli vielä kiinteää pintaa 3minuuttia sitten, kuinka lujaa kengät voivatkaan kulkea, kauhun sulkematta silmiä.

Kuinka kaunista laulua kuulenkaan, hymyn se nostaa kasvoilleni, iloa se tuo matkoilleni.
Ääni kuuluu suhteellisen tuuheasta kuusesta, joten en näe kuunneltavaa. Laulu kuitenkin on sen verran hypnoottista, että kuin karhu saalistus vietin ajamana ponkaisen puuhun ja metsästän ääntä ja kuvaa.

Mustemmat ovat hiukset, kuin korpin siipi keskiyöllä.
Silmät sinisemmät kuin kokoomuksen logossa ja sen puheenjohtajan silmissä.
Kasvot kauniit, suu mystisessä hymyssä.
Kaikinpuolin muutenkin nainen, seireeni on täydellinen. Kuinka kehräävä lantio pyörii tuulen tahdissa 17tuumaisen oksan päällä, jopa raskaana oleva kissa on tullut kuuntelemaan tätä romanttisinta kokemusta eläessäni.

Laulu loppuu, kuin eräkämpältä kantautuva rääkkyminen alkaa samaa tahtia tyhjenevän pirtukanisterin avulla. seireeni on unohtanut laulunsa ja ottanut minut syleilyynsä, kuin se voikaan tuntua siltä pelkkä kosketus, tuhannet ja taas tuhannet pienet mikro orgasmit vavisuttavat miehuuttani, suudellessani tätä olentoa.

Samalla, kun hänen valkoinen läpi kuultava mekkonsa putoaa tavalla ensimmäisten lehtien puusta, näen näyn jumalaisen, nuo rinnat niin täyteläiset ja ruusu kaikkein kaunein kukkiva.

Oksat taittuvat allemme, kun olen muuttumassa neidon kanssa yhdeksi olennoksi. -KRÄÄK! Musta korppi lentää ohi ja osoittaa siivellä ihmisaktia katsovaa kissaa, joka SYNNYTTÄÄ?? ensimmäinen pienen rotan näköinen limapallero putkahtaa ulos, kuin nopeasti sen jälkeen toinenkin..

Kolmannen napanuoran joudun itse katkaisemaan emo sitä ei näköjään jaksa tehdä. Auttaessani nämä luonnon ihmeet maanpäälle elävinä, terveinä muistan neidon, jota juuri olin alkamassa tyydyttään on kadonnut. Kadonnut yhteiseltä kuusi matoltamme..
Kadonnut kuin ensimmäinen lumihiutale vesisateeseen.

2

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maakala

aika erikoista. Mistäs mieleesi tollasta juolahti?
      Omia kokemuksia?=)

• paw

mukavaa surrealisminpoikasta. oliko tarkoituksenmukaista käyttää numeroita? myös tuplakysymysmerkki mielestäni ontuu.

vielä kirjoitusvirheistä eroon ja jokin todella omaperäinen "juoni", niin hyvä tulee..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7095
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      51
      3422
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2147
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      42
      2102
    Aihe