Omankädenoikeudesta 2300e sakkoa

Haatajapena

Näin kun vuokraisäntä siirsi vuokralaisen tavarat häkkivarastoon ja vaihtoi lukot vuokralaisen ollessa matkoilla.tällainen uutinen ajankohtainen.
Ei siis kannata ,toki jos vuokralaista ei tavoiteta viimeisenä vaihtoehtona tätä pakko käyttää..

2

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haatajapena

Kun olen häätänyt virallisesti tietä ,on maksanut 80e käräjille ja 55e ulosottoon ,häädön toimeenpano.Toki ehkä hieman taksat nousseet mutta arvioitavaksi.Omankäden oikeus ei kannata, missään mielessä ellei ole pakko tilanne.Sellainen pakkotilanne voi olla ellei vuokralaista tavoiteta,itsellä kyllä pahatkin venkulat tavoitettu.On aina itsetutkiskelun paikkaa jos paatunut oikeuden välttelyä osuu kohdalle,silloin on kyseessä harvinaisen paatunut tapaus jossa pitäisi halutuskellot soida ..

• Anonyymi

Itselle ehkä tilanne tulossa päälle. Mitä olen netistä lukenut niin kun haet virallisen häädön niin kyllä sekin muutaman kuukauden ottaa ennen kuin se häätö pannaan toimeksi.

Eli, jos vuokratulot olisivat (jos saat heti vuokrattua) 500€/kk ja siihen käräjäoikeiden häädön kustannukset niin sehän tarkoittaa että jos vuokralainen onnistuu vitkuttelemaan 4kk niin olet menettänyt jo tämän 2300€! Vuokralainenhan tuskin maksaa vuokraa siltä ajalta!

Oman käden oikeudella saat asunnon heti vuokralle - Eli kyllä se taitaa olla hieman siinä ja tossa että mitä kannattaa tehdä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6875
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3878
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3260
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2834
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2218
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2040
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2017
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      34
      1910
    Aihe