Vieläkö sosialistit ja kommunistit saavat melkein kaikki kotkalaisten äänet vaaleissa?
Suurin puolue Kotkassa?
5
<50
Vastaukset
Toivotaan niin .
- HerraHakkarainen
Iltalehti selvitti kaikkien eduskuntavaaleissa ehdolla olevien henkilöiden rikostuomiot vuosilta 2012–2019.
Paavo Väyrysen tähtiliikkeellä (stl). Puolueen ehdokkaista 18 on tuomittu rikoksesta.
Seuraavaksi eniten rikoksesta tuomittuja ehdokkaita on perussuomalaisilla (14), sinisillä (13) ja Harry Harkimon Liike Nytillä (8), joka ei tosin ole puolue.
Kouvola Kotka Pyhtää Hamina Virojoki alueen ehdokkaat Iltalehdessä;
Haminalainen Janne Nyholm on Perussuomalaisten ehdokas ,jakelun valvoja. 2014 kotirauhan rikkominen, pahoinpitely, lievä vahingonteko
Kouvolalainen Silja Pulkkinen Suomen kansa ensin -puolue, 36-vuotias postityöntekijä. 2019 törkeä rattijuopumus.
Kouvolalainen Sini Bono – Piraattipuolue r.p. siivooja, kotiäiti. 2016 kotirauhan rikkominen, pahoinpitely, lievä vahingonteko.
Kouvolalainen Harri Juutila Seitsemän tähden liike, eläkkeellä oleva yrittäjä. 2017 törkeä rattijuopumus, liikenneturvallisuuden vaarantaminen. - mersuMerivirta
Kyllä suurin osa kotkalaisista on vasemmistolaisia enemmän tai vähemmän. Kannattavat työväen diktatuuria ja ovat valmiita marssimaan punalippujensa kanssa. Outoa että väkivallan aatetta vielä kannatetaan.
- Hennatyty
Kukaan ei ole niin paljon pahuutta tehnyt kuin pipilä
- 43244442
Mä äänestän persuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927