https://www.parhaatmaksetutkyselyt.com/index.php kertokaa mulle jos joku on sitä koillu mietin työttömän eri vaihto ehtoja millä sais pikkusen lisää rahaa
onko tää luotettava sivu
4
101
Vastaukset
- eipakannata
Tienaa jopa 380€*
*Perustuu mahdolliseen ansaittavaan korvaukseen, joka vaihtelee osallistujan väestötieteellisten tietojen ja valittujen yritysten perusteella. Ansaittava korvaus vaihtelee eri henkilöiden välillä.
Tällä tarkoitetaan sitä, että joku ihminen on joskus tuon tienannut jossain päin maailmaa.
Suomessa kuukausiansiot näissä jäävät 0-5 € ja työtä saa silti tehdä useita tunteja, joten keksi jotain muuta.- oliskivasaadavähänrahaa
esim mikä olis hyvä lisä tienesti työttömällä en tarkota mitään vakituista työtä vaan jotain muuta olen yrittäny myydä omia käyttämättömäksi jääneitä tavaroita mut ei niillä paljoa tienaa
rahaa pikkusenko tulis lisää niin vois esim käydä suolahuneessa ehkä tai lomalla suomessa 3--14 päivän lomareissun tehä
- töit.ei.saa
Lomanvieton sijasta aloita laihdutus. Saa paremmin tuloksia kuin jotkut suolahuoneet/voiteet. Venyttele ja ota päikkäri jos väsyttää. Lihavuus on erittäin epäterveellistä. Aloita vähäkalori dieetti jos vieläkin lihoat niin syöt liikaa kaloreita. Paino ei putoa = syöt liikaa.
Jos rahaa tarviit mene kelaan ja ota tukia. Muuta halvempaan paikkaan ja lopeta turha kulutustavaroiden osto.- Anonyymi
moi mä saan jo kelästä työttömyys rahaa ja asumis tukea mut mulle jää rahaa noin 250 kun olen maksanu vuokran ,veden, sähkön ja auto paikan . autosta en luovu ja halvempaa kämppää vukra kämpää ei löydy kerros taloon en koskaan muuta niin olisko jollakin vinkkejä miten sais pientä lisä tuloa helposti tosiaan olen yrittäny myydä itselle tarpeetonta tavaraa mut niistä ei paljoa saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204