Mikä on paras hallitupohja, eli mitkä puolueet hallitusta muodostamaan vaalien jälkeen. Vaalitulos on jo puoluettain "melkein" tiedossa? Varmistuu viikonloppuna. Eikö vain.
Tässä olisi minun oma toiveeni hallituspohjasta.
Lähdetään tästä että minulle joka näitä suomalaisia teitä tavallisena ihmisena, kansalaisena tallaan, Niin kyllä se silloin paras hallituspohja on Perussuomalaiset, SDP ja Vasemmistoliitto. Tälle puolue pohjalle muodostettu hallitus saisi ainoana, toistan AINOANA aikaiseksi jotain järkevää, ja nimenomaan sellaista joka on koko Suomen kansan hyväksi ja vieläpä jopa heidän päätöksistään tälläiset tavalliset tallaajatkin hyötyisi jotain.. Siitä olen varma, PS, SDP ja Vasemmisto sen osaa. Eli ajatella suomen kansalaisia ja suomalaisia. Tietysti nyt "älähtävät" vain omia henkilökohtaisia, sukulaistensa ja "omienpiiriensä" etuja ajavien puolueitten kannattajat ja niiden edustajat (Kokomuus, Keskusta, Ruotsalaiset) hehän karsastavat tälläistä ajatusta, ei kai koko kansa, sehän on tietysti luonnollista...heille, eihän Suomessa ole muita kuin he. Vihreäthän on nyt täysi huuhaa puolue, ajatteleeko ne Suomen kansaa vai liito-oravia?? Siniset, KD ja muut marginaali puolueet, niitä ei tarvitse noteerata. Ääni heille on yhtä tyhjän kanssa, eli menee hukkaan.
Uusi hallitus.
ajattelinvuan
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954371
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473678Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513418
- 1863379
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242899- 672604
- 432431
- 131814