Kari Ketonen tai Elias westerberg.
ihannemies
4
80
Vastaukset
- GoneIn60Hours
Se joka pystyy jallittamaan kolmea parisuhteessa olevaa lainvalvojan narttua sexhualiseen kanssakäymiseen samaanaikaan ... vaan vähän koominen tilanne päällä kun pääs kaikki samaan aikaan seläntakana baarissa yllättään ... no eivätpähän kerro kenellekkään. SuPoliini perkele.
Got to be GOOD, BAD and not so UGLY. - vilmier
Kuka on Kari Ketonen ...nevöhööd minulle.
- Anonyymi
Ja entä Elias W,,,,,,,,,nevöhööd mulle.
- Heikki_Mikonpoika
Taannoinen ihannemies Mikko Heikinpoika oli oikea naistenmies. Lainaus lehtiartikkelista:
" Esimerkiksi turkulaispyöveli Mikko Heikinpoika teki työnsä kunnialla ja mestasi kolmessa vuodessa ennätykselliset neljäkymmentä rikoksentekijää, mutta vietti muutoin kunniatonta elämää. Palkkarahat hän tuhlasi viinaksiin ja lankesi toistuvasti huoruuden syntiin vaimonsa selän takana. Pyöveliydestä huolimatta hänellä oli varsin paljon vientiä naisrintamalla.
Lopulta hän sortui myös rötöstelyyn ja kirkkovarkauteen. Kun Heikinpoikaa hirtettiin marraskuussa 1670, esitti hän viimeisenä toiveenaan, ettei häntä ripustettaisi kaikista korkeimmalle kohdalle hirsipuussa.
– Se on varattu kaikkein kunniattomimmille rikollisille – riittää kun minut nostetaan puoliväliin. Ja jos suinkin mahdollista, haluan että ruumiini otetaan hirsipuusta pois jo muutaman päivän kuluttua, pyöveli sanoi.
Oikeus suostui vain jälkimmäiseen pyyntöön."
Eli Jännämiehillä on ollut vientiä AINA, nössömiehet ovat aina saaneet jäädä nenäänsä kaivelemaan ja muniansa puristelemaan. Ja usein henkiinkin...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717