En ole ketään tappanut mutta.....Jos joku muukalainen raiskaa tyttäreni tai lapsenlapseni.
toimitan hänet omakätisesti tuonpuoleiseen.Sen jälkeen annan lehdistölle haastattelun.
Kun olen tuomiotani kuulemassa,kasvoni on kaikkien nähtävillä. Miksi näin tekisin kun en
ole koskaan elämässäni edes ketään lyönyt.Siksi että jos joku,hakee turvapaikkaa ja tekee
tälläisiä rikoksia katson että se oikeuttaa tekoni.
Olen 70v ja rasisti, mitä sana itsessään tarkoittaakaan
4
63
Vastaukset
- HerääSuomi
Olet ihan oikeassa, vaikka seuraukset olisivat sinulle huonot. Koska suomalaisvastainen eliitiime ei suostu puolustamaan suomalaisia, pitää kait kansan itse ottaa lain omiin käsiinsä.
"Ei oikeutta maassa saa, ellei itse sitä hanki!" lausui ensimäinen suomalainen vapaustaistelija Nuijasodan johtaja Jakko Ilkka, kun ruotsalaiset olivat häntä teloittamassa. Suurinta rasismia on se,että omat sairaat ja vanhukset on jätetty heitteille!Suurin ja törkein rasismi kohdistuu siis juuri omiin kansalaisiimme! Parasta rasismin poistoa on, kun annetaan kaikille maturaiskaajille,rintamakarkureille ja maahan luvatta tunkeneille mono perseeseen,eikä paluulippua.Ennaltaehkäisyhän on sitä parasta hoitoa....
- miksinäin
Lukiessani kirjoitustasi, mietin milloinolen tuon kirjoittanut?
Nikki kertoi että, jollain on aivan samat aatokset asioista.
Mutta miten asiat saisi muuttumaan.??
- PaavonRakkaus
Paavo Väyrynen pelastaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238509Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066722Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 883753
- 1703097
- 503029
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432999Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412959Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222536Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094