Sinua nautinnolla katsoen. Naiselle mieheltä.
Kivat kaaret
36
<50
Vastaukset
- katsoasaat
Koskeakin saisit, jos lähemmäksi tulisit. Ihana on hän.
- oottyrmäävä
Aika lähellä oltukin.
- katsoasaat
Lähelle kaipaan mäkin. Kenen lähelle oot päässyt? On se tuskaa välillä vaan katsella kauempaa.
- oottyrmäävä
katsoasaat kirjoitti:
Lähelle kaipaan mäkin. Kenen lähelle oot päässyt? On se tuskaa välillä vaan katsella kauempaa.
Jonkun
- ttggghhhh
oottyrmäävä kirjoitti:
Jonkun
millä kirjaimella sen jonkun nimi alkaa?
- oottyrmäävä
ttggghhhh kirjoitti:
millä kirjaimella sen jonkun nimi alkaa?
Jotain S, M, J
- S-n
Yksi S kaipailee erästä söpöä miestä :)
- Skaipaa
S-n kirjoitti:
Minkä niminen ja minkä nimistä?
- oottyrmäävä
S-n kirjoitti:
Kuka
- Ikävä
oottyrmäävä kirjoitti:
Kuka
Tuskinpa minä, mutta nelikirjaiminen S kaipaa nelikirjaimista Jmiestä.
- kukahan_
Ikävä kirjoitti:
Kerro viimeisestä
- oottyrmäävä
Ikävä kirjoitti:
Viimeisestä jotakin mistä tietää. Noista S, M, j jokin, mutta tuo viimeisestä jotain jos yksi yhteen
- SunVuoro
kukahan_ kirjoitti:
Kerro viimeisestä
Kerro sinä
- oottyrmäävä
SunVuoro kirjoitti:
Kerro sinä
Viimeksi ainakin itselläni mukavaa.
- oottyrmäävä
oottyrmäävä kirjoitti:
Viimeksi ainakin itselläni mukavaa.
Hyvä keskustelu
Autossani on kyllä aika kivat, ei ole ruosteessakaan 😂
- Nykypäivääkai
😂 ootko mies sellainen? En tiennytkään.😮
- Vihreä
Kiitos kiitos on kyllä.
- hgjjj
katseletko häntä jossain kahvilassa vai missä?
- oottyrmäävä
Ei kahvilassa
- uumallesi
Olisin halunnut laittaa käteni säärellesi kun siinä lähellä olit. Ja vähän silittää.
- kaakeliiekaak
Kuka jumalauta silittää säärä??? Sääriä katsoataan, reisiä silitetään!!!
- Sääriäsäärtä
Mikä on säärä? 😀
- kaakeliilekaak
Sääriäsäärtä kirjoitti:
Mikä on säärä? 😀
Senkin pikku kielioppinatsi... Nyt loukkaannuin ja painun potkimaan kiiviä pihalle!
- kaariensuunnatkin
Kivat Kaaret mutta huonot suunnat?
- mistäsä
siihen penkille pötkähdit. Ketä siinä odottelit?
- LärvviskiRuutupaperilla
Ku ei kukaan muukaan niin tee, ni mä teen sust rikosilmotuksen.
KUKAAN ku ei pyydä IKINÄ tulevansa raiskatuks.
Enkä todellakaan edes epäile yhtään, etteikö sulla olis kyseisiä rikoksia "allas" jo useempiki. ;)
- muumioidenhyökkäys
Tekemistään televisio-ohjelmista, muutamia jaksoja olen katsonut uusista "Muumioista" eli "Muumeista"... kiinnostaa katsoa miten hyvin on tehty tuo uusi juttu noista :D
- muumioidenhyökkäys
Teknistä puolta niin katson yleensä että miten tehty tuollaisissa mielenkiinnosta, HappiMatti on tukehtunut taistelusukeltaja, HattiWatti on sähköistävä juttu ja jännittävä noissa jutuissa.
Muumi kuin Muki tai Muumio.
- valaanluut_vapaaksi
Ootas, kun riisun korsettini ja päästän kaaret valloilleen... Niitä piisaa....
- kaikkiraiskaus
fantasioista kirjoittelevat ja jo siihen syyllistyneet pitäisi erityisesti tutkia. Ehkä ikäkin yli keski_iän ja joku hiukan pidempi henkilö. Voi liittyä siihen koripallonaisen tapaukseen. Täälhän joku kerran sanoikin, että hänen on vaikea kestää naisen kieltäytymistä seksistä. Silloin voi hyvinki tappaa jonkun ja raiskata.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144