Hieromaan minua? Oon aika jäykkänä..
Tulisitko nainen..
50
<50
Vastaukset
Mistä kohti?
- Muutamayö
Osaatko ootko sää hieroja? 🤔
- aloittajalta
Ihan joka paikka on jäykkänä. Mikä vaan auttaa. Kokemusta ei tarvitse olla. Tästä sitä pikemminkin karttuu..
- aloittajalta
Notmystyle kirjoitti:
Ehkäpä lihaksia pitäisi lämmittää jollain ensin, jos olet niin jäykkänä.
Niin, jotain jumppaa pitäisi sitten ehkä keksiä aluksi..
- aloittajalta
Notmystyle kirjoitti:
Sauna tai lämmitettävä kauratyynykin ihan hyvä.
Mentäiskö me yhdessä saunaa ensiksi? Ajattelin, että jos jotain pientä liikuntaa olisi yhdessä ensin tehty. Se saattaisi jo osittain helpottaa jäykkyyteen..
Millaista liikuntaa ajattelit? Sauna kyllä kieltämättä tekisk hyvää kun on päivän ulkona ollut.
- aloittajalta
Ehkä sellaista edes-takaista.. Eikös se ole aika suosittua nykyään?
- OletkoOllut
aloittajalta kirjoitti:
Niin, jotain jumppaa pitäisi sitten ehkä keksiä aluksi..
Keppijumppa se on tehokasta;)
aloittajalta kirjoitti:
Ehkä sellaista edes-takaista.. Eikös se ole aika suosittua nykyään?
Vai edes- takaista 😂
- aloittajalta
Notmystyle kirjoitti:
Vai edes- takaista 😂
No niin. Aika paljon on lunta kolattu tänä talvena. Vai mitä ajattelit..?
- aloittajalta
Ai ihan ensimmäisenä?
- aloittajalta
Notmystyle kirjoitti:
Tunnustan, tuli kyllä ensimmäisenä jotain ihan muuta mieleen 😂
No pitäiskö sitä sitten kokeilla? Lunta ei oo oikein kolattavaksi ja järvetkin vielä jäässä.
- aloittajalta
Lisäksi tuota keppijumppaa..
- aloittajalta
Miten ajattelit sitä hierontaa tehdä?
- OletkoOllut
Notmystyle kirjoitti:
Keppijumppaa😂Sitä ehdottomasti.
Joo..se laittaa veren hyvin kiertämään...suosittelen;)
- aloittajalta
Notmystyle kirjoitti:
Ylhäältä alaspäin.
Jos oon hierottavana selällää ja jokin paikka sojottaa ylöspäin niin siitäkö aloitetaan?
aloittajalta kirjoitti:
Jos oon hierottavana selällää ja jokin paikka sojottaa ylöspäin niin siitäkö aloitetaan?
Hmm.. mutta varpaat varmaan sojottaa ylöspäin. Aloitetaan niistä.
- aloittajalta
Notmystyle kirjoitti:
Hmm.. mutta varpaat varmaan sojottaa ylöspäin. Aloitetaan niistä.
Itse ajattelin, että jännityksestä ehkä nännit sojottaa ylöspäin..
- aloittajalta
Notmystyle kirjoitti:
Että aloitetaan rintalihaksista, se voisi ollakin..
Jos oikein rentoutuu niin sitten voidaan vaihtaa paikkoja.
- aloittajalta
Notmystyle kirjoitti:
Ja tekisit mitä?
No, jos aloitettaisiin hieronta vaikka rintalihaksista..
- Haluaaa
Notmystyle kirjoitti:
Ja tekisit mitä?
Kyllä taitaa tämä tyttö tietää👅;)
- aloittajalta
Notmystyle kirjoitti:
Se ei taida onnistua. Pitää ruveta nukkumaan. Öitä!
No varpaista?
- aloittajalta
Tai lainaa edes polkupyörää..
Rintalihakseni on kipeä, sitä ei voi hieroa😟Muualta voit kyllä hieroa. Mitäs sinä pyörällä?
- aloittajalta
Notmystyle kirjoitti:
Rintalihakseni on kipeä, sitä ei voi hieroa😟Muualta voit kyllä hieroa. Mitäs sinä pyörällä?
No lainaan ja käyn pyöräilemässä. Tietenkin.. Loppuverryttelyksi.. Missä olet lihaksesi kipeyttänyt?
- aloittajalta
No jos oot kovakourainen niin sitten pyörällä karkuun..:)
- aloittajalta
Öitä!
- Vihreä
Voisin hieroa kyseisen miehen hartioita
- IhastunutJossu
Eikö se ollut toistepäin?
- Ettäherää
Pitäähän sitä miestä vähän härnätä, eikö niin rakas?
- kätöseen_vaan
Aika jäykkänä on erittäin laaja käsite. Todennäköisesti kuvittelet että joku tulee vatkaamaan veltonkullisi pystyyn, mutta ei naiset nykyään viitsi. Naiset haluaa että heitä vatkataan ja nuollaan.
Niin että veteleppä poju käteen vaan, jos jotain meinaat saada.- Hahaaaaahaa
Eikö viitsi? Kyllä muuten viitsii. Ikinä kunnon naista saanukkaan?
- treenattumuttenjäykkä
hierontaa ei tarvitse, jos venyttelee kunnolla jumpan jälkeen. Minä en koskaan lähde salilsta venyttelemättä. Tänäänkin käytin jumppatunnin jälkeen reilut 15 minuuttia venytellen renkaissa ja joogaten matolla. Minulla ei ole koskaan lihasjumeja, koska ymmärrän miten tärkeää venyttely on jokaisen voimaharjoittelutunnin jälkeen. Se on myös hyvä palautumishetki hikisen tunnin jälkeen.
- aloittajalta
Tuo on kyllä hyvä jos muistaa venytellä. Mulla on tuota harjoituskuormaa pitkältä ajalta vähän liikaa omaan tasoon nähden. Lepoa liian vähän ja lihakset jumissa. Ihan tarkoituksellakin. Superkompensaatiota odotellessa..
- voihurja
aloittajalta kirjoitti:
Tuo on kyllä hyvä jos muistaa venytellä. Mulla on tuota harjoituskuormaa pitkältä ajalta vähän liikaa omaan tasoon nähden. Lepoa liian vähän ja lihakset jumissa. Ihan tarkoituksellakin. Superkompensaatiota odotellessa..
oot sitten varmaan upee lihaskimppu!
- aloittajalta
En ole käynyt kuntosalilla varmaan ikinä. Muunlaista liikuntaa on tullut harrastettua liikaa. Viikon oon levännyt ja tuntuu, että palautuminen ei ole vielä edes alkanut..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144