Kumpi tuli ensin, muna vai kana?
Heipä hei seksikäs ;)
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sulle virvottaessa vaan kurkkumätä, Maijasas ja Maurissas on yht paljon seksiä ku tossa em.
Ja siitän sä tyky-tykkäät. ;)- Anonyymi
Pimperopom2 kirjoitti:
Onko lääkitys ihan kohillaan? 😂
Sun turpakamerasilmäs ei ainakaan.
Lisää Matzilkkaa vaan piippuun. ;)
- Anonyymi
Kumpi tuli ensin: Kukko vai Kana?
- Anonyymi
Vääriö vastaus taitaisi olla, ainakin kun mitä olen kysellyt uskovaisilta niin kukko ja kana tulivat yhtäaikaa, mutta Adam tuli siltikin ennen Evaa jonka Jumala loi kukolle kaveriksi, eli Kukko tuli ennen kanaa, jos oikein pohtii :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vääriö vastaus taitaisi olla, ainakin kun mitä olen kysellyt uskovaisilta niin kukko ja kana tulivat yhtäaikaa, mutta Adam tuli siltikin ennen Evaa jonka Jumala loi kukolle kaveriksi, eli Kukko tuli ennen kanaa, jos oikein pohtii :D
Ne tais puhuu sexijuttui.... 😉
- Anonyymi
Se kumman orgasmiin on lyhyempi matka.
Joo, tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus. - Anonyymi
Ekana tuli anonyymi.
Muna, mut ei sexikäs. Sexikättä se Aatamikkii mahto alakkuun käyttee?
- Anonyymi
Pimperopom2 kirjoitti:
Näyttää olevan yllätusmuna 😂
Niimpä. Ei ilennä kirpparilla löyettyy lasista laittoo, ei ihan kaikki siitä tykkee🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141414Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81161
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919