Älykkäät ihmiset keskustelevat ideoista/oivalluksista;
keskinkertaiset keskustelevat tapahtumista;
tyhmät keskustelevat ihmisistä.
Tuollainen vanha viisaus tuli mieleeni palstaa lukiessa.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että muitakin variatioita löytyy.
Kolmea sorttia
11
91
Vastaukset
- Anonyymi
Oma aloituksesi koskee ihmisiä. Tehdään siitä johtopäätökset.
Entä sitten, jos kaikista noista keskustelee.
Vaikea kuvitella, että kukaan keskittyisi keskustelemaan aina pelkästään johonkin noista kolmesta vaihtoehdoista.- Anonyymi
Eivät ne välttämättä keskustele niistä. Enemmänkin kertovat niistä itse. Riittää kun toinen osapuoli kuuntelee tai lukee.
- Anonyymi
Milloin täällä on keskusteltu?
Keskustelut käydään ihan muiden palveluntarjoajien sivustoilla kuin suomi24;ssä.
Täällä on toinen toistaan parempi ja kolmas lyö heidät paremmuudellaan, neljäs heittää pari sanaa sekaan, mutta ei käsittele aihetta, kuten ei ne kolme aimpaakaan.
Heitellään sanoja ja herjaa!
En nyt löydä herjattavaa, heitän vain näitä sisällöttömiä sanoja. - Anonyymi
Minä söin, minä siivosin, minä näin, minä kuulin, minä luulin, minun ÄO on korkea.
Keskinkertaisena on kiva ilmaista itseään, kuten....
Raukasee, tulin juuri mökiltä lehtisavotasta. Urakan jälkeen kinkkugroisantti kahvin kera maistui taivaalliselta aurinkoisella laiturilla.
Ideoin ihan itessein ja syyllistyn joskus jopa keskustelemaan muistakin kuin itsestäni 😊- Anonyymi
Ei se ole groisantti vaan croissantti. Tulee ranskan sanasta croissant, joka äännetään: kruasong.
Että sillä tavalla.
Asiaan puuttui: uatu - Anonyymi
Korppikselle ei mennyt perille taaskaan, mutta aatulle kiitos.
Anonyymi kirjoitti:
Korppikselle ei mennyt perille taaskaan, mutta aatulle kiitos.
Tyhmät keskustelevat ihmisistä 😆
- Anonyymi
Itsestään kirjoittajat tuskin yltävät edes alimpaan kastiin.
- Anonyymi
TE muita haukkuvat ja juoruilevat olette sitten kastittomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134