Käytän rekisteröityä nimmaria

Toivottavasti onnistuu nyt että rekisteröimäni nimimerkki on vain minun käytössä. Olen rekisteröinyt Solopuun vuosia sitten mutta heti silloin ilmeni, että joku ylläpidossa kirjoitteli sillä minun piikkiini. Rekisteröimisestä ei ollut mitään hyötyä. Myös käyttämiäni rekisteröimättömiä nimiä alettiin heti käyttää joten oli palkko kirjoitella vaihtuvilla nimmareilla. Olen usein kirjoitellut tässä foorumissa Kauanuskossa, kauanhellari, KRkommentoi. Jatkossa pyrin kirjoittamaan rekisteröitynä, sillä alkaa olla uudistuksen myötä vain anonyymia ja harmaata massaa.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihana nimmari 👍
      Minä en taida uskaltaa, kun joku kirjoitti ettei luota moderaattoriin. Mitä haittaa moderaattorista voi olla?

• Et sitten ottanut huomioon sitä, että joku molopää voi rekisteröidä itselleen nikin saIopuu. Pieni l-kirjain korvataan isolla i-kirjaimella ja niin ilkimys voi kirjoitella mukamas sinuna kaikkea paskaa ja mustamaalata tai vahingoittaa sinua. Mitä jos poistaisit tuon nikin ja valitsisit tilalle uuden: vaikka sekopää. Sitä ei ole helppo plagioida. Tai typerys. Tai idiootti. Tai... kusetettu.

• Jos niin käy voi ottaa yhteyttä ylläpitoon ja muuttaa nimimerkin. Oli tosiaankin aikoinaan ylläpidossa henkilöitä jotka kirjoittelivat toisten nimimerkeillä. Seriffeinä kun sai olla joku palstan aktiivi.

• Anonyymi

No höh..Kaikenlaista sitä.

• Anonyymi

Nikistäsi on helppo tehdä rinnakkaisnikki saIopuu, etkä huomaa mitään.
        L kirjain korvatan isolla i kirjaimella.
        Tätä jäynää ateistit harrastavat.

• Jos seuraa aktiivisesti foorumia niin heti hoksaa ja vakioporukka myös ymmärtää nikkivarkauden. Ja mitä todistaa ateismin luonteesta mitä se on jos pitää noin sotkea. Ateisteilla ole nikkivarkautta huomannut.

• Anonyymi
        salopuu kirjoitti:

Jos seuraa aktiivisesti foorumia niin heti hoksaa ja vakioporukka myös ymmärtää nikkivarkauden. Ja mitä todistaa ateismin luonteesta mitä se on jos pitää noin sotkea. Ateisteilla ole nikkivarkautta huomannut.

valitse nikki mitä ei voi väärentää äläkä syytä yläpitoa.
        oletko itse ateisti?

• salopuu kirjoitti:

Jos seuraa aktiivisesti foorumia niin heti hoksaa ja vakioporukka myös ymmärtää nikkivarkauden. Ja mitä todistaa ateismin luonteesta mitä se on jos pitää noin sotkea. Ateisteilla ole nikkivarkautta huomannut.

Voihan laittaa nikin oman kuvansa kanssa

• salopuu kirjoitti:

Oletko ateisti?

• Anonyymi

Ylläpito jakeli anteliaasti IP-osoitteita. Mikä estää ylläpitoa jakelemasta myös henkilötietoja?

Löysin tälläisen kommentin: "Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että ylläpito vertailee minun ja Kirjakäärön IP-osoitteita. Ne eivät ole samat. Saat minun puolestani pyytää ylläpidosta vahvistuksen".

• Anonyymi

Olisi selkeätä laittaa kirjoituksen eteen entinen oma nimimerkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myöskin kirjoituksen loppuun käy vanha nimimerkki, jos ei halua rekisteröityä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myöskin kirjoituksen loppuun käy vanha nimimerkki, jos ei halua rekisteröityä.

Miksi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7275
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      63
      5328
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4914
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4065
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4006
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3893
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3608
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3253
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52