Kanssani skutsiin?
Lähtisitkö nainen..
22
55
Vastaukset
- Anonyymi
Skutsiss on karhui ja susii, ja hullu vesikauhuinen koira isäntänsä kera,EN SIIS LÄHDE !!!
- Anonyymi
ettäkö sääntöjenvastainen kommentti???!!
- Anonyymi
Mikä on skutsi?
- Anonyymi
Metsäetki:
https://youtu.be/j4GPCuOjbvM- Anonyymi
r
- Anonyymi
Joo lähden. Mennäänkö heti vai kohta?
- Anonyymi
Järeämpi ja kohtuullisempi laji olisi jos kaksi lähtee kävelemään toisiaan kohti haulikot käsissään, ja tietystin susihauleja eli 6mm teräskuulia 5kpl piipussa, ja sitten lähestytään toisia kun toinen kaatuu maahan osumasta, niin toinen voittaa, aloittaisi vaikka 100m:stä.
Askel kerrallaan. En taida lähteä.
- Anonyymi
pikkuprinsessa hei... kai ymmärrät että yritin auttaa, olin ehkä vääränlainen opettaja kun olen niin tottunut kylmään elämään mitään kertomaan, mutta parempi kuitenkin kuin joku pedofiili-urheilunopettaja luulisin.
Tavallaan autoitkin kiitos siitä. :) ymmärsin sen että liian erilaiset ihmiset eivät sovi toisilleen aika näyttää miten käy.
- Anonyymi
Yhden kanssa kyllä, kenenkään toisen kanssa taas en.
- Anonyymi
Kenen kanssa lähtisit? Kuka on tuo yksi onnekas...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen kanssa lähtisit? Kuka on tuo yksi onnekas...?
tummiin pukeutunut pitkä upea hahmo, sellaisen tahtoisin kohdata metsässä
- Anonyymi
Hehe 👻 Toi olikin uus tuttavuus. Nick Caven Red Right Hand kilahtelemaan taustalle...
- Anonyymi
Oho, rupesin riekkumaan liikaa :D
- Anonyymi
Hoikka mies olikin sääntöjen vastainen hahmo. Suuri sinisteri ilmestys metsässä. No mutta hän mieluummin. Kukaan ei ole niin namu kuin hän.
- Anonyymi
Mettähän
Koska lähäretää? - Anonyymi
Ehkä.. mitä evääksi?😊
- Anonyymi
Makkaraa nuotiollako..
- Anonyymi
Jos skutsi on metsä niin mikä on sit skuuge?
- Anonyymi
Metsä, maaseutu tai muuten kaukana oleva alue.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164