tai persoonallisuushäiriöitä? Jos, niin mitä? Koska/kuinka todettu vai ootko itse vaan päätellyt? Millä perusteella?
Ootko hakenut apua/terapiaa/kuntoutusta? Ootko saanut helposti mitä oot hakenut, onko auttanut?
Onko sulla mielenterveysongelmia tai autismi/asperger
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yksinäisenä mielenterveysongelmia tulee...
- Anonyymi
Mitä sulle on tullut? Mistä tiedät että tulleet yksinäisyydestä eikä toisin päin? Miten olet hoitanut?
- Anonyymi
Usein mt-kuntoutuja asuu peräkammarissa. Helppo tunnistaa.
- Anonyymi
Mistä tiedät? Tunnetko montakin? Oletko itse?
Mielenterveysongelmat on kyllä oikeasti paljon yleisempiä kuin peräkammarissa asuminen.
- Anonyymi
Huora ja hullu olisivat hyvä pari.
- Anonyymi
Kumpi itse olet ja kumpaa etsit? Luuletko, että tältä palstalta löytyy?
Ei ole diagnosoitu mitään muuta vikaa päässä, kun migreeni. :)
- Anonyymi
En mää tier mikä o.
Mää sai psyyke-eläkkee ja Ketipinor resepti.
Kai maar mää sitte vähä kaheli ole.- Anonyymi
Et tiedä mikä diagnoosi sulla on? Millaisia oireita sulla on?
Ei must mittää vikkaa puutu, sano.
No ei vaan, ei oo mitään aloituksessa mainittuja. Eron jälkeen oli "kohtalainen masennus", vaikka oli se kyllä kohtalaista suurempi silloin.- Anonyymi
Pääseeks sit helposti sairaseläkkeelle jos noi on? kelle lääkärille tarvii varata aika?
- Anonyymi
Ei mitään näistä...☀🤗😀
T:Ellu Ei ole diagnosoitu, mutta epäilen vahvasti aspergeria.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066832- 954271
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463516Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483402- 503309
- 1793304
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242819- 622280
- 412250
- 131714