Viinan juominen tuo miehen ja naisen yhteen ja niin syntyy parisuhde. Viina ollut aina se jonka johdosta ihmiset päätyy yhteen ja perustavat perheitä. Jos ei olis viinaa niin lähes kaikki olis sinkkuja suomessa olisi alle miljoona asukasta.
Viina on amorin nuoli
14
<50
Vastaukset
Kaikki nyt ei sentään jupottelijoita halua..
- Anonyymi
Viina on viisasten juoma. Ne jotka juo viinaa saavat naisia. Ne jotka ei juo viinaa eivät tapaa naisia eivätkä pariudu.
T: Viinamies - Anonyymi
Viina on syövän juuri sa*tan* juoppo.
- Anonyymi
Monenko päihteitä käyttävän äidin lapsi on jollain tavoin sairas ja kärsii syntyessään vierotusoireista tai todetaan myöhemmin vaikka adhd lapseksi? Lapsen elämä päihteitä käyttävien vanhempien kanssa ei ole onnellista, ja sinä vielä täällä oikein mainostat viinanjuomista. Kannattaisiko lopettaa jankkauksesi?
Kyllä se amorikin päissään ampuu niitä nuoliaan minne sattuu ja ihan päin vittua.
Parempi ehkä selvinpäin ja hölkyn kölkyn..😊- Anonyymi
Olette olleet sinkkuja vuosikausia. Missä luulette tapaavanne sen kumppaninne?
- Anonyymi
Harrastuksissa tapasin
- Anonyymi
Viina pilaa suhteet koska naiset haluaa viinaa juovia jännämiehiä ja ne on väkivaltaisia koska viina ei sovi jännämiehelle niillä aivot kiehuu viinasta eikä hermo kestä joten nainen saa turpaan hyvin usein. Kiltille ätmille sopii viina koska ätmi osaa juoda kohtuullisesti eikä viina muuta ätmin luonnetta.
Ei ole.
Se on vain narsistiksi tekevä lääke.- Anonyymi
Harvoin viinaa itse kyllä käytän, niin siis kovaa alkoholia, joskus, mutta yleensä ajan vietteeseen jos ei ole parempaa tekemistä niin ajan vietteenä ja ihmisten seurassa.
Ei Villiintyneiden Voldemorttien kanssakaan.... tuokin oli mikähän juttu joku keskustelujen hauskuuskehitelmä jostain putkahti johonkin. Anonyymi kirjoitti:
Harvoin viinaa itse kyllä käytän, niin siis kovaa alkoholia, joskus, mutta yleensä ajan vietteeseen jos ei ole parempaa tekemistä niin ajan vietteenä ja ihmisten seurassa.
Ei Villiintyneiden Voldemorttien kanssakaan.... tuokin oli mikähän juttu joku keskustelujen hauskuuskehitelmä jostain putkahti johonkin.Voi sitä viettää ilman rohkaisu ryyppyjä.
viina on parasta auton pensana.
- Anonyymi
Noniin joo sitten ajat kuin "villiintynyt velho", gandalf tai voldemort, tai vieläkin villimmin.
- Anonyymi
Alkoholisti parkoja, jotka ap:n aloitusta lukee ja noudattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927